Bez znaczenia, w jakiej branży działasz, akcesoria i sprzęt oznakowane logo, kolorystyką i grafiką firmową to podstawowy sposób na budowanie rozpoznawalności marki. W świecie firm, usług i ogromnego konsumpcjonizmu każda opcja pokazania nazwy firmy jest bezcenna, a każde wydarzenie jest szansą na zaistnienie. A co z tym wspólnego ma namiot reklamowy?

Namioty reklamowe to coś więcej niż zwykłe zadaszenie – to mobilna wizytówka marki, samodzielna struktura wystawiennicza, miejsce prezentacji firmowych zasobów, zamiejscowa siedziba, a także namiot samodzielne stoisko handlowe i wystawiennicze.

Dobrze zaprojektowany namiot przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność firmy wśród uczestników wydarzenia. Niezależnie od tego, czy jesteś ze swoją marką na festiwalu, targach branżowych, evencie firmowym, festynie miejskim czy prowadzisz mobilny punkt sprzedaży. Namiot z personalizowanym nadrukiem, osadzony na profesjonalnym stelażu i poszyciem z najwyższej jakości materiału to gwarancja niezawodności w każdych warunkach. Tylko prawdziwy namiot wystawienniczy sprawdzi się latem i zimą, w słońcu i w deszczu i przy silnym wietrze jako miejsce spotkań, przestrzeń do rozmów biznesowych, strefa relaksu, punkt sprzedaży terenowej lub stoisko na targach wystawienniczych. 

Namiot to morze możliwości reklamowych

Namioty stelażowe jako stoiska to nieograniczone możliwości personalizacji – od kolorów, po logo i grafiki. Dzięki tak wielkiej dowolności pod względem brandingu i doborze rozmiaru do potrzeb firmy i okoliczności zadaszenie reklamowe przekształca się w się dynamiczne narzędzie marketingowe. Profesjonalny namiot reklamowy to taki, który spełni się jako mobilne centrum firmy zarówno na wydarzeniach plenerowych, jak i w eventach typu in door.

Sukces tkwi w szczególe — jaki powinien być idealny namiot reklamowy?

Przede wszystkim ważna jest sama konstrukcja. Nie można liczyć na to, że namiot ogrodowy, który może i wyglądem przypomina profesjonalne namioty, sprawdzi się przez wiele sezonów i wytrzyma silne podmuchy wiatru. Profesjonalne namioty nożycowe to dwa rodzaje solidnych aluminiowych stelaży:

  • konstrukcja EVENT — standardowa o wytrzymałości na siłę wiatru do 50 km/h 
  • konstrukcja EXTRIM — grubszy profil odporny na siłę wiatru do 70 km/h

To także najwyższej jakości materiał, który nada kształt konstrukcji, stworzy jej zabudowę oraz będzie powierzchnią ekspozycji nadruków firmowych. Fachowe namioty reklamowe to takie, których dach i ściany są szyte wyłącznie z jakościowej tkaniny poliestrowej, która jest wodoszczelna i mrozoodporna oraz posiada atest trudnopalności.

Nadruk reklamowy to kwestia równie istotna co sam materiał

Możliwość nadruku na całej powierzchni na zewnątrz namiotu oraz na ścianach wewnętrznych to nieograniczone możliwości reklamowe. Duże, wyraźne logotypy, hasła reklamowe, grafiki odpowiednio rozmieszczone na powierzchni poszycia to najlepsza forma pokazania swojej obecności firmy na każdym evencie. Nadruk na poszyciu profesjonalnego namiotu reklamowego nie zmyje się na deszczu i nie wyblaknie pod wpływem działania promieni słonecznych.

To tylko kolejny powód, który utwierdza w przekonaniu, że jako namiot od sprawdzonego producenta to wyposażenie, z którego będziesz się cieszył przez wiele sezonów i wykorzystywał na wydarzeniach zewnętrznych i wewnętrznych, o każdej porze roku.

Namiot reklamowy szyty na miarę potrzeb i wymagań Twojej firmy

Każdy namiot reklamowy to osobna historia. Wybrany model powstaje na podstawie przedstawionej i zaakceptowanej wizualizacji. Oprócz wybranego nadruku, który można umieścić w dowolnej konfiguracji od dachu, po falbanę, i ściany — wszystkie, boczne, tył, przód, z nadrukiem na zewnątrz lub obustronnie, zostaje jeszcze dobór adekwatnego do potrzeb i przeznaczenia, rozmiaru namiotu. Namioty reklamowe, które dostępne są najczęściej w rozmiarach:

  • 2 × 2 m / 2 × 3 m / 3 × 3 m / 3 × 4,5 m / 3 × 6 m / 4 × 4 m / 4 × 6 m / 4 × 8 m

powinny na stałe zagościć w firmowym wyposażeniu. Gotowy do użycia, bez względu na warunki pogodowe, okoliczności i miejsce rozstawienia przyniesie same korzyści.

Stwórz profesjonalne miejsce do reklamowania firmy poza jej oficjalną siedzibą i zrób dla rozwoju swojej marki krok milowy. Namiot reklamowy możesz wykorzystać na targach wystawienniczych jako stoisko, wybrać się na festiwal muzyczny ze swoim asortymentem bądź wziąć udział w wydarzeniach na lokalnym podwórku. Wszędzie tam, gdzie rozstawisz namiot z nazwą swojej firmy, będziesz ją skutecznie promował.