Zakłady Mięsne Pamso S.A. docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. To oni umieścili kampanię „Zawsze Świeże” pabianickich zakładów w corocznym raporcie dobrych praktyk, obok takich gigantów jak Microsoft czy Coca-Cola.

W 28 sklepach firmowych i 55 sklepach partnerskich firmy Pamso w województwie łódzkim klienci mogli otrzymać poradnik „Zawsze Świeże”, zawierający wskazówki dotyczące m.in. zasad transportu zakupionych wyrobów do domu oraz temperatur, w których należy je przechowywać. Poradnik trafił do ok. 11 tys. klientów firmy. Równolegle na stronie Zakładów Mięsnych PAMSO działało forum, na którym zainteresowani mogli zadać pytanie ekspertowi. Dla Internautów przygotowano również do pobrania elektroniczną wersję poradnika „Zawsze Świeże”.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz siódmy zaprezentowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Tegoroczna edycja raportu zawiera rekordową liczbę 88 najciekawszych przykładów działań firm funkcjonujących w naszym kraju. Raport stanowi podsumowanie działań z zakresu CSR w minionym roku oraz prezentuje przykłady dobrych praktyk biznesowych w czterech obszarach: miejsce pracy, rynek, społeczeństwo oraz środowisko naturalne.

- Najcenniejsze dla nas jest zadowolenie i zdrowie klientów – tłumaczy Monika Adamus, kierownik marketingu Pamso. - Działamy w branży spożywczej, dlatego przykładamy szczególną wagę do najwyższej jakości produktów i do szerzenia wiedzy o ich bezpiecznym przechowywaniu. Istotne są dla nas również postawy proekologiczne, które staramy się propagować w ramach wszystkich aktywności komunikacyjnych firmy.

Kampanię rozpoczęło badanie opinii przeprowadzone na 100 klientach sklepów firmowych Pamso. Wyniki wykazały brak wiedzy na temat przechowywania produktów mięsno-wędliniarskich, dlatego firma postanowiła przejść do kolejnej fazy działań – aktywnej edukacji.