Tramwaj jechał w kierunku pętli przy ul. Wiejskiej.
82-latka weszła na przejście dla pieszych na wysokości Biedronki. Motorniczy nie zdążył wyhamować. Na nic zdały się sygnały ostrzegawcze. Kobieta nie reagowała. Została wciągnięta pod wagon. Tramwaj zatrzymał się kilkanaście metrów dalej.
Na pomoc ruszyły straż pożarna, policja i pogotowie ratunkowe. Ratownicy jednak odstąpili od wydobycia poszkodowanej spod wagonu. Po godz. 17.00 przyjechał dźwig. Ciało udało się wyciągnąć po podniesieniu tramwaju.
Na miejsce wezwano prokuratora i technika kryminalistyki.
58-letni motorniczy (mieszkaniec Łodzi) został przebadany na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu. Badanie alkomatem wykazało, że był trzeźwy. Pobrano od niego również krew do badań.
Akcja zakończyła się około godz. 18.30.
0 0
Miasto po rewitalizacji wygląda lepiej, ale nie jest bezpieczniej.
Tylko kwestia czasu jak ktoś wpadnie pod auto na Warszawskiej przy 17ste lub przy Zamku, zza barierek nie widać pieszych. Są też inne kwiatki drogowe jak slalom na W. Janke.
0 0
Mieszkam przy tej ulicy. Jest to niebezpieczne przejście, bowiem znajduje się droga rowerowa obok niej są tory tramwajowe, maleńki chodniczek na dwie osoby i przejście po pasach przez ulicy Łaską. Chodniczek jest tak mały że gdy rower stawiam, to tylne koło wystaje na ulicę, a przednie koło jest na torach tramwajowych. Zawsze motorniczy, gdy widzi rowerzystę , to zatrzymuje tramwaj i przepuszcza rowerzystę. Miejsce to jest dobrze oświetlone, ale chodnik przed przejściem dla pieszych jest tak mały, że mieszczą się tylko dwie osoby, trzecia stoi już na torach tramwajowych. Tam są dwa sklepy Biedronka i Delikatesy. W godzinach porannych lub późno popołudniowych jest ruch i zawsze stoją osoby na chodniku i torach czekając aż będą mogli przejść po pasach. Często tramwaj też czeka, aby ta grupa ludzi przeszła przez ulicę. Przed remontem nie było tyle wypadków jak po remoncie.... daje to do myślenia.
0 0
...Bo po remoncie tramwaj w końcu może rozwinąć rozsądną prędkość. Przed remontem gramolił się 15-20 km/h, co powodowało, że zawsze lub prawie zawsze zdołał się w czas zatrzymać. Teraz można pędzić 50-60 km/h, a efekt takiego hamowania widać na fotografiach...
0 0
... mamy za sobą serią wypadków na przejściach przez torowiska.. Teraz kolej na miasto... Zastanawiam się, gdzie ci ludzie mają uszy i oczy? Nie wiedzą, że takie żelastwo nie zatrzymuje się w miejscu? Podobnie na ulicach miasta, smamochody p 1500 kg, yeż nie hamują na "dębowo"!
0 0
Dla mnie to kryminał, prawie identyczne skrzyżowanie jak przy LIDL- u, ale "prawie" robi różnice, bo przy Biedronce jest większy ruch dochodzi myjnia, ul. Węglowa z różnymi składami, hurtowniami,....z tym że przy Biedronce nie ma świateł, a być powinny !