Zwycięzca otrzyma nagrodę rzeczową. Nagrody przewidziano też dla autorów prac, które zostaną wyróżnione.
W konkursie mogą wziąć udział uczniowie wszystkich klas szkół podstawowych z terenu Pabianic i powiatu pabianickiego.
Zadaniem uczestników jest wykonanie pracy plastycznej, na której znajdzie się maskotka PCM. W oparciu o zwycięską pracę zostanie wykonany projekt, a następnie uszyty strój, który będzie wykorzystywany podczas rozmaitych wydarzeń z udziałem PCM.
- Dzieciom pomysłów nigdy nie brakuje, dlatego postanowiliśmy zdać się na ich inwencję. Poza tym maskotka ma sprawiać radość właśnie najmłodszym – zaznacza dr n. ekon. Witold Olszewski, prezes PCM.
Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie dwie prace. Powinny one być wykonane w jednej z następujących technik: ołówek, kredka, pastele, farby plakatowe, farby akwarelowe, technika komputerowa.
Prace można dostarczać następująco:
a) do placówek oświatowych, do których uczęszczają uczestnicy
b) drogą pocztową na adres organizatora: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.,
ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice
c) drogą elektroniczną, w formacie jpg, na adres [email protected] lub [email protected].
Termin dostarczania prac upływa 4 czerwca.
Główną nagrodą w konkursie jest sprzęt RTV. Komisja konkursowa przyzna również 5 wyróżnień. Te prace zostaną wyeksponowane w oddziale dziecięcym szpitala oraz będą opublikowane na stronie internetowej i na facebooku PCM.
Więcej informacji o konkursie wraz z jego regulaminem można znaleźć na stronie internetowej PCM, w zakładce „Aktualności”.
0 0
zdaje się ,że brakowało na sprzęty w szpitalu,na remonty na inne WAŻNE DLA SZPITALA RZECZY a tu proszę wydano tysiące na bzdurny system komputerowy A TERA NA MASKOTKĘ,czyżby handlarze długami szpitala się ożywili???
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu zyciepabianic.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz