Zamknij

PSM: przetarg na dostawę i wymianę okien oraz drzwi

Artykuł sponsorowany 10:00, 02.09.2025 Aktualizacja: 10:00, 02.09.2025
Skomentuj

PABIANICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA z siedzibą w Pabianicach przy ul. Zamkowej 42/44 ogłasza przetarg w przedmiocie realizacji do dnia 12 grudnia 2025 r. zamówienia dot.: dostawy i wymiany okien i drzwi balkonowych na nowe okna i drzwi PVC oraz dostawy i wymiany drzwi wejściowych do klatek schodowych na nowe drzwi aluminiowe w budynkach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej

 

1. Szczegółowe warunki zamówienia tj. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami zostały udostępnione do pobrania na stronie internetowej Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej: www.psm-pabianice.pl oraz w siedzibie Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej w godzinach od 9:00 do 12:00. Wszelkie informacje można także uzyskać pod nr tel. 42 215-40-91, 42 215-71-18 wew. 19 lub wew. 42.

2. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium o wysokości 20.000 złotych (część dot. drzwi i okien balkonowych)/10.000 złotych (część dot. drzwi wejściowych) na zasadach opisanych w SWZ według wyboru oferenta w formie pieniężnej bądź w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej oraz złożenie oferty z załączeniem dokumentów wymaganych w SWZ na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Oferta może dotyczyć: jedynie części dot. drzwi i okien balkonowych lub jedynie części dot. drzwi wejściowych do klatek schodowych albo obu części łącznie.

2.1. Oferenci zobowiązani są do wniesienia wadium w formie pieniężnej do chwili złożenia oferty na rachunek bankowy wskazany w SWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej wniesienie wadium nastąpi razem ze złożeniem oferty.

2.2. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:

aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 14 dni przed upływem terminu składania ofert,

wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi realizację przez oferenta, w okresie 5 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy – w okresie od początku prowadzenia tej działalności – co najmniej 2 zleceń związanych odpowiednio z robotami polegającymi na dostawie oraz wymianie okien i drzwi balkonowych/zewnętrznych drzwi wejściowych do klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych lub użytkowych:

w zakresie ofertowania na część dot. okien i drzwi balkonowych – o wartości zlecenia nie niższej niż 100.000 złotych,

w zakresie ofertowania na część dot. zewnętrznych drzwi wejściowych do klatek schodowych o wartości zlecenia nie mniejszej niż 40.000 złotych,

przy czym za dokumenty potwierdzające powyższe będą uznawane referencje lub inne oświadczenia o tym charakterze poświadczające należyte wykonanie zlecenia wraz ze wskazaniem jego przedmiotu oraz terminów realizacji wystawione przez podmiot, na rzecz którego zlecenie było realizowane (załącznik nr 2 do SWZ),

dokumenty potwierdzające dysponowaniem osobami z odpowiednimi uprawnieniami do wykonania przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy),

zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek i podatków wystawione nie wcześniej niż 14 dni przed upływem terminu składania ofert,

obowiązującą polisę ubezpieczeniową w zakresie OC oferenta,

potwierdzenie wniesienia wadium w sposób przewidziany w SWZ.

3. Termin składania ofert upływa w dniu 23 września 2025 r. o godzinie 10:00. Miejscem składania ofert jest siedziba Kancelarii Adwokackiej Nowakowski Tarsalewski Adwokaci Sp. p. (adres korespondencyjny: ul. Narutowicza 44 lok. 19, 90-135 Łódź) czynna w godz. 9.30 - 17.00.

4. Informujemy, iż postępowanie przetargowe prowadzone jest na podstawie Regulaminu zlecania wykonania inwestycji, robót i remontów budowlanych, a także prac projektowych w Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej zatwierdzonego uchwałą 21/2025 Rady Nadzorczej z dnia 23 czerwca 2025 r., a Komisja Przetargowa może unieważnić przetarg każdorazowo przed upływem terminu do składania ofert bez podawania przyczyny.

(Artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%