Wcześniej pasażerowie musieli przechodzić przez tory i często robili to poza miejscem do tego przeznaczonym. Teraz będzie bezpieczniej.
Nowe przejście zostało oddane do użytku zgodnie z obietnicami wykonawcy (mowa była o początku września). Po jego obu stronach są schody, a dla osób niepełnosprawnych, pasażerów z cięższymi bagażami, wózkami lub rowerami dostępne są windy. Wewnątrz przejście jest oświetlone, a obok niego położone zostały nowe chodniki.
Przeczytaj też: Remont stacji PKP
Budowa tunelu to część dużego przedsięwzięcia, jakim jest przebudowa linii kolejowej na trasie Łódź Kaliska - Zduńska Wola – Ostrów Wielkopolski. Jego wartość oszacowano na ok. 387.000.000 zł netto. W 65% jest współfinansowany z unijnego instrumentu „Łącząc Europę” (CEF).
0 0
Było kwękanie, że iiile to będzie trwało. Już jest.. aplauzu brak. Widocznie kwękacze tamtędy nie chodzą i się nie cieszą.
0 0
Jest ślicznie! Pabianiczanie chętnie zwiedzają rodzinami. Najlepsza jest szybka winda która puszcza muzykę podczas jazdy :) i po ludzku zapowiada kiedy się otworzą drzwi. Są też estetycznie przeszklone wejścia do tuneli gdzie można przeczekać wietrzne i deszczowe oczekiwanie na pociąg. Czekamy jeszcze na wiaty na peronie. Brak odpowiedzi miasta na wyjście na ulicę Topolową. Kończy się chodnik PKP i zaczyna bita błotnista dróżka. Chociaż chodnik by się przydał bo całe Zatorze będzie tam chodzić zamiast przejazdem.