Zamknij

Nie musisz pilnie iść do przychodni? Lekarz poradzi zdalnie

14:41, 16.03.2020 Aktualizacja: 17:12, 16.03.2020
Skomentuj red. red.

Od 16 marca w przychodniach POZetu przy ul. Jana Pawła II 68 oraz Nawrockiego 24 lekarze rodzinni, pielęgniarki środowiskowe oraz położne udzielać będą świadczeń w postaci teleporad.

Ich ramach min. możemy prosić o wystawienie recepty, zwolnienia lekarskiego, a także uzyskamy informacje jak postępować gdy dopadła nas choroba. Zaleca się, by wizyty w przychodni odbywały się, gdy zajdzie ostateczna konieczność.

Przychodnia POZ, ul. Jana Pawła II 68:

rejestracja ogólna tel. 42 215 47 41

lek. Renata Ropenga- Kowalska tel 506 772 037

lek. Grażyna Śpionek tel. 506 772 304

lek. Jolanta Florczuk tel. 577 005 350

rejestracja w poradni pediatrycznej tel. 42 215 49 65

lek. pediatra 577 005 227

Przychodnia POZ ul. Nawrockiego 24:

rejestracja ogólna tel: 42 213 50 64, 42 213 50 80

Gdy podejrzewamy, że mogliśmy zarazić się koronawirusem, nie udajemy się bezpośrednio na SOR ani do POZ. Jeśli pojawiły się objawy zarażenia (gorączka, kaszel, duszności) dzwonimy do dyspozytora 112 i informujemy o swoich obawach. Otrzymamy dalsze instrukcje postępowania.

Teleporady zwiększają bezpieczeństwo zarówno pacjentów jak i personelu medycznego i jednocześnie jest traktowana na równi z wizytą lekarską.

(Ela Tomes)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(4)

Ona1976Ona1976

0 0

Próbowałam się dziś dodzwonić do Eskulapu na Grobelnej telefon cały czas zajęty. Dzwoniłam jakieś 130 razy bez rezultatu. Jakieś pomysły.

21:55, 16.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tata Dzwona ZygmuntaTata Dzwona Zygmunta

0 0

Z racji przypisania do mojego lekarza domowego, oboje z żoną jesteśmy przypisani do Eskulapa. To ja dzwonię, dla obojga i zapapisuję się, ją, nas. 30% łączeń - za pierwszym podejściem. reszta - max 5 razy. Z reguły 2 -3. Szczęściarz?, nie. To wynika z moich obserwacji funkcjonowania rejestracji - 2 - 3 osoby na telefonach i "dywanowe naloty" pacjentów, zależne od godzin dnia. To oni mają pierwszeństwo! obsługi. I ja dostosowuję sie cierpliwie do tego. Mój sposób:

1. Dzwonię w lukach nalotów - w ciągu dnia jest ich 3 - 4.

2. Przy sygnale - zajęta linia - czekam max 3- 5 sek., i robię swoje. Czasem zapominając, że mój tel. daje mi info - o dostępności łącza.

3. Następne podejście po 0,5 - 1 godz.

4. Cały czas świadomy, że nie jestem jajcem holenderskim - priorytetowym.

5. W nagłych, losowych przypadkach, jadę po południu, przedstawiam problem i jestem przyjęty.

I to byłoby na tyle.

07:00, 17.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bajszabajsza

0 0

Mam pytanie, czy któryś sklep spożywczy w Pabianicach dostarcza zakupy do domu po zamówieniu elektronicznym. Proszę o podanie telefonu czy adresu mailowego, jeśli taki istnieje.

16:01, 17.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dzwon ZygmuntaDzwon Zygmunta

0 0

@bajsza, spróbój na allegro, albo zadaj sobie troszkę trudu i wygoogluj hasełko: sklepy w Pab. zam. elektr. z dostawą.... czy coś takiego... Albo daj @ do psiapsiułki, rodziny z prośbą o zrobienie zakupów - wg list i dostarczyła ci do domu.

21:26, 17.03.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%