Od 12 marca do odwołania wprowadzono w pabianickim PUP-ie system telefonicznego kontaktu z doradcami klienta. Osoby bezrobotne, które mają
wyznaczone wizyty nie muszą stawiać się w urzędzie osobiście, ale jednocześnie wyznaczony termin nie zwalnia ich tego dnia do kontaktu telefonicznego
z doradcą klienta.
Nr telefonów do doradców klienta w PUP Pabianice:
Stanowisko 1 - 42 22 54 269
Stanowisko 2 - 42 22 54 270
Stanowisko 3 - 42 22 54 271
Stanowisko 4 - 42 22 54 272
Stanowisko 5 - 42 22 54 274
Stanowisko 6 - 42 22 54 273
Stanowisko 7 - 42 22 54 203
Stanowisko 9 - 42 22 54 204
Filia w Konstantynowie Łódzkim: 42 211 19 16
– Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Urzędzie – mówi Magdalena Werstak, dyrektor PUP.– Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać telefonicznie lub drogą mailową.
• informacja w sprawie szkoleń, KFS
42 22 54 285; [email protected]
• informacja dotycząca zatrudniania cudzoziemców
42 22 54 299; [email protected]
• informacja dotycząca pośrednictwa pracy, ofert pracy
42 22 54 263; [email protected]
• informacja w sprawie staży
42 22 54 209; [email protected]
• informacja na temat dofinansowań dla pracodawców,
dotacji dla bezrobotnych
42 22 54 293; [email protected]
• informacja w sprawie rejestracji, wydawania zaświadczeń
42 22 54 253; 42 22 54 254; [email protected]
• informacja w sprawie zasiłków, dodatków aktywizacyjnych
42 22 54 279; 42 22 54 291; [email protected]
– Po przedstawieniu sprawy pracownikowi Urzędu, wskaże on najdogodniejsze rozwiązanie sprawy celem wyeliminowania nadmiernych wizyt w Urzędzie – zapewnia dyrektor Werstak.
PUP w Pabianicach informuje, iż od 16 marca wszystkie nabory wniosków (szkolenia, staże, bony na zasiedlenie, prace interwencyjne, roboty publiczne, KFS) zostają wstrzymane do odwołania.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz