Zamknij

"Ciebiada nie obiecuje cudów" [FILM]

20:10, 24.11.2014 Aktualizacja: 09:06, 25.11.2014
Skomentuj Kamil Misiek Kamil Misiek

Sala Miejskiego Ośrodka Kultury była wypełniona do ostatniego miejsca. Zwolennicy Prawa i Sprawiedliwości przyszli posłuchać Jarosława Kaczyńskiego. Odwiedził Pabianice, by poprzeć kandydata PiS na prezydenta miasta, Krzysztofa Ciebiadę. W czasie przygotowań na pustą scenę poleciało jajko z widowni. Mężczyzna, który je rzucił, został wyprowadzony z sali i przekazany policji. 

Na prezesa trzeba było czekać ponad godzinę. Spotkanie zaczęło się z 30-minutowym opóźnieniem, a Kaczyński pojawił się po ponad godzinie. 

Szef PiS podziękował pabianiczanom, którzy poszli na wybory.  Zaapelował też, by w drugiej turze głosowali przeciw PO i PSL.  

- Pabianice to było miasto przemysłowe. Nikt nic nie zrobił, by ten przemysł ratować. Teraz jest jedną z najbiedniejszych gmin w Polsce. Czy to przypadek? - pytał. - Nie. To efekt polityki, jaka była prowadzona w Polsce przez ostatnie 7 lat. 

Kaczyński mówił, że w Polsce potrzebne są zmiany.

- Trzeba zmieniać kraj od podstaw. Też tu w Pabianicach są one konieczne - zaznaczał. - Jest tylko jeden kandydat, który jest gwarantem tych zmian. Zapewnia to swoją osobą i przynależnością. On nie mówi, że dokona cudów. Budżet miejski i geotermia to ruchy rozwojowe. 

Zapewniał, że Ciebiada to człowiek, który nie musi się zajmować polityką, a robi to, bo chce zmienić Pabianice. 

- Trzeba słuchać i służyć - mówił. - Czysta motywacja do rządzenia to dobro wspólne. I takim właśnie kandydatem jest Krzysztof Ciebiada. Musicie zrobić wszystko, by w niedzielnych wyborach zwyciężył.

Kaczyński zaapelował, by zwolennicy PiS namawiali znajomych, rodziny, a nawet przypadkowo spotkane osoby do głosowania na Ciebiadę.

- Musimy walczyć do końca - zaznaczył. - Jestem pewien, że Ciebiada wygra. To nie będzie jego sukces. To będzie sukces Pabianic. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(75)

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

Byłem i wysłuchałem. Próbawałem zadać pytania, ale nie zostałem dopuszczony, bo nie uzgodniłem pytań wcześniej. Cóż, demokracja pisowska :)



Jarosław Kaczyński w formie. Ilość kłamstw i pomówień przerażająca. Zapomniał, że pabianicki przemysł nie upadł w ciągu ostatnich 7 lat, a w wyniku transformacji ustrojowej, w której brał czynny udział. Słowem, panie Kaczyński, to PAN jest współodpowiedzialny za upadek pabianickiego przemysłu.



Panie Ciebiada, jak to z Panem jest? W oświadczeniu domagał się Pan uczciwości w opisie ludzie, a zgodził się Pan uczestniczyć sianiu oszczerstw pod adresem inych polityków. Nie rozumiem tej pisowskiej logiki :)



Btw, nie widzę podstaw, aby PIS był finansowany z pieniędzy podatników. Nie może istnieć partia, która podważa fundamentalne zasady ustrojowe. Podważa wybory mówiąc, że zostały sfałszowane. To jest kłamstwo. Panie Ciebiada, pan uczciwy człowiek, popiera kłamastwa? Dostanie Pan rozgrzeszenie? :)

20:30, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@Zdzisiek1979, pełna zgoda. Ale hipokryzja PISu jest porażająca. Jak człowiek, który nie ma żony, dzieci, może mówić o polityce prorodzinnej?



Btw, muszę się pochwalić wyczynem. Otóż udało mi się dorwać Joannę Kopcińską. Powiedziałem jej "Gratuluję przegranej w wyborach prezydenckich. Każda przegrana PISu mnie cieszy". I wyszedłem. Zanim zdążyli ogarnąć, już mnie nie było :) Nie powiem, radość i duma mnie rozpiera. W końcu pisiory nie spodziewały się, że przyjdzie ktoś myślący normalnie :)

20:39, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GRZEGORZMAREKGRZEGORZMAREK

0 0

jad z mordy kapie ponizej

20:43, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@GRZEGORZMAREK, prawda boli :) A jadu uczę się od mistrza - Jarosława Kaczyńskiego oraz księży pedofilów :)

20:45, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

A, bo mi się przypomniało. Przynajmniej nie jestem napinaczem internetowym jak GRZEGORZMAREK i paru innych tu wypowiadających się. Prawda zawsze boli :)

20:46, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wromanwroman

0 0

Faktycznie, 8 lat temu w Centrum miasta prężnie działało PZPB. Pamiętam doskonale. Przecież rok temu dopiero wyburzyli wszystko i postawili Kaufland i Piotra Pawła. A komin to zdaje się, że padł w ubiegłym tygodniu. Tylko kurcze ten hotel mi nie pasuje do tego ubiegłego roku..... może tylko mi się wydaje

20:48, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@wroman, to prawda, jeszcze rok temu byłem I sekretarzam podstawowej organizacji partyjnej w PZPB. Dziś ostała mi się legitymacja partyjna :)



Btw, czasem, żałuję, że nie żyłem w PRL. Dzięki PZPR zrobiłbym karierę :)

20:55, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tom13Tom13

0 0

Zdzisiek, myślę że jak ty byś był w SB to byś go załatwił. Ale z takim mózgiem nadawałeś się pewnie tylko do ORMO. A ty winston po co tam polazłeś, zamknij się w domu, włącz sobie TVN24 i nie truj dupy normalnym ludziom.

20:55, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@Tom13, normalnym? Nie będę siedział w domu, jak naczelny kłamca Polski przyjeżdża i łże. I szczuje ludzi i obraża konstytucyjne organy.



Btw, za to ostatnie jest paragraf :)

20:57, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

supernianiasuperniania

0 0

I ta wizyta przekonała mnie, że pójdę i zagłosuję za Mackiewiczem. Gdybym zrobiła inaczej, musiałabym zwątpić w swoją inteligencje i zdrowy rozsądek.

21:05, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbar

0 0

6 komentarzy Winston na 11 ogółem, bardzo Cię zainteresowała wizyta.

21:08, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@Superniania,



brawo! Oczekuje teraz hejtu ze strony Tom13 (sądząc po nicku, świeżynka, bo jegość nie wypowiadał się wcześniej).

21:09, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@bar, przecież byłem, to komentuje. Wciąż pobrzmiewają mi w głowie słowa nienawiści Jarosława Kaczyńskiego!

21:11, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teczykteczyk

0 0

Kaczyński przez swoją nienawiść do inaczej myślących stracił w wielu oczach przychylnie mu nastawionych ludzi. Dziwię się, że nadal ma tylu zwolenników.

21:19, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

orkzwiadowcaorkzwiadowca

0 0

Ludzie darujcie sobie. Przy tak wielkim umaszynowieniu, wielkiej technologi, i w końcu przy tak niskich cenach z Chin nigdy nie będzie wielkich fabryk.



Dziś buduję się fabrykę, a prace ma raptem 20-30 osób, gdzie w niektórych delikatesach spożywczych prawie tyle osób pracuję.



Problem bezrobocie?

Pewnie, że jest problem, ale fabryka na 300 osób panie Ciebiada (hahaha) za 1500 zł nic nie pomoże.

Młodzi będą nadal emigrować, tyle kosztuje czynsz (podnajem).



Panie Ciebiada ile u Pana zarabiały/zarabiają szwaczki?

Czy Pan ma szwalnie?

Jeżeli tak, to czemu kandydowanie na prezydenta?

Czemu nikt praktycznie z lokalnego biznesu nie chce kandydować>?

czemu nie kandyduję Furman, Jantoń, inni właściciele szwalń, rzemieślnicy?





Co do spotkania, to pewnie Kaczyński ma kilka takich spotkań dziennie.

Gada to samo, na pamięć, z dodatkiem patriotyzmu lokalnego, mieliście fabryki, to tamto.



Ciebiada jest tylko dlatego w 2 turze, że głosowali na niego starsze osoby, bo z Pisu.

Oby 30 przypi... mróz, śnieg, deszcz.

Będzie dobrze.!

21:19, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@orkzwiadowca,



oby więcej takich głosów rozsądku!

21:23, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

neostradaneostrada

0 0

Ja tam sfałszuje wybory i zagłosuje na Mackiewicza :)...

21:35, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

orkzwiadowcaorkzwiadowca

0 0

@WinstonSmith uwierz mi, że z bólem będę głosować na Mackiewicza.

wyjścia nie ma.

21:35, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbar

0 0

Polskę trzeba zmieniać także tutaj w Pabianicach. Potrzebna jest prawdziwa zmiana, która jest związana z planem, z nowością, inicjatywą która łączy się z doświadczeniem w pracy np. w biznesie. Doświadczeniem, którego nie mieli ci którzy tym miastem rządzili. Jest tylko jeden kandydat, który taką zmianę gwarantuje to Krzysztof Ciebiada.

21:37, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

londeklondek

0 0

"breaking news"



Z powodu poparcia SLD PABIANICE kandydata z PIS PABIANICE przyjedzie do MOK-u jutro o 18.00 Pan Miler L. Szkoda, że dzisiaj się wspólnie nie spotkali, byłoby ładne foto. Od lewej na foto L.M. w środku kandydat i po prawe J.K.

21:38, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdzisiek1979zdzisiek1979

0 0

Moja matka pochodzi z rodziny bezpartyjnej ale byli tylko przodownikami pracy liceum stanęło przed nią zamknięte a raczej dostała się ale na chwile bo musiała przejść do włókiennika bo potrzebowali miejsce dla partyjnego bachora.

Kaczyńskie jakże wyuczone i inni wielcy opozycjoniści. Taka ta zła komuna była.



Nie jestem zwolennikiem komuny ale komunistów dziele na karierowiczów aparatczyków i na komunistów prawdziwych co wierzyli w system tak samo z solidarnością karierowicze cwaniaki i porządni patrioci Polacy.

Szkoda tylko że działania elit solidarności wyuczonych przez partię całą idee zniszczyli dla własnych korzyści i ego władzy i próby narzucania swej woli innym.

Tak zdradzono tych co pałami dostawali tych co pałowali i tych co w marszach chodzili z flachami czerwonymi bo wierzyli w coś coś budowali by potem to ukradła solidarność z komuchami. Co wałensa powiedział jak pili przy stole " nie wiedziałem ze jestem kamerowany i durne jego tłumaczenie ja chciałem ich wybadać " szkoda tylko ze tego noblisty jak słucham to nie rozumiem jak by ciemny chłop z ze wsi tłumaczył drugie prawo Kirchhoffa.

Jak mam rozumieć Kaczyńskiego pomijam fakt jego działań w opozycji poniekąd bezwartościowe tylko by się dokleić i prubować rządzić zaś Lech tak on działał ale jarek ? co robił cóż SB uczciwie go wypuściło bo był bezwartościowy.

Szkoda tylko że tak wielki opozycjonista niczym patriota nie rzucił się rozdarł koszulę i krzyczał nie niszczcie polski dostaliśmy państwo na kolanach powstańmy polsko a nie dzięki mu i innym rzucili Polskę na trwasz w rynsztok i rozgrabiają łącznie z klerem by tylko mieć poparcie u staruchów.



Jak mam szanować go by kogoś szanować musi zasłużyć.Ziobrę szanowałem i bym go popierał ale jak se kurskiego do towarzystwa wziął karierowicza politycznego by tylko u koryta to ziobro olałem. Dlatego podarłem karty do głosowania bo niem na kogo. Teraz zagłosuję na tego z PO byle nie na pis ale tylko z tego że mniejsze zło.

Jak można słuchać takich bajek polska się zrujnowała i Pabianice przez 7 lat ostatnich raczej ja zrujnowano przez pierwsze 7 lat wolności.

Ale cóż można mieć pretensję do nauczycieli że tak kształcą ludzi że kończą jako analfabeci funkcjonalni tak analfabeci funkcjonalni bo słuchają i łykają co im się powie. Cóż kraj słaby bo naród słaby umysłowo.



Cuż polska to hu... dup.... i kamieni kupa.



Powtórzę weź pan się za babę bo tak strasznie majaczysz jak ta panna pawowicz.

Nienawidzicie geji i lezbijek bo jak przychodzą do domu to czeka na nich osoba co ich obdarza jakimś pozytywnym uczuciem i ciepłem w nocy a wy tylko sami i wasze malutkie ego. A przepraszam powódki patriotyczne.



21:48, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

neostradaneostrada

0 0

Miler przyjeżdża bo Gryglewskiemu pewnie obiecali jakiś stołek dyrektorski za poparcie...

21:49, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelXObywatelX

0 0

Czy jeszcze ktoś moze słuchać bełkotu Kaczyńskiego gdyby nie miał kartki to pewnie by nawet nie wiedział gdzie sa Pabianice.

Normalnie czuje sie jakbym oglądał karierę Nikodema.

Na gorze Starszy desperat obok niego Brejvik na przepustce a do tego dołączył Nikodem Ciebiada

22:01, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@Zdzisiek1979,

jestem pod wrażeniem twojego posta. Pozytywnie rzecz jasna. Zgadzam się z Tobą co do podziału komunistów (sam ich tak dzielę i nie wiedziałem, czy ktoś jeszcze) oraz do osoby Jarosława K.

Mądrze prawisz.

22:05, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbar

0 0

Kaczyński wspaniały człowiek.

Może w końcu Pabianice się obudzą.

22:15, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbar

0 0

Wiceprezydent Pan Mackiewicz swoim nazwiskiem i sprawowaną funkcją firmował dokonania władz miasta. Jeśli nie zgadzał się ze sposobem zarządzania miastem przez swego szefa Pana Prezydenta Dychto winien ustąpić z zajmowanego stanowiska wcześniej i dać wyraźny sygnał odcięcia się od sposobu zarządzania miastem przez Pana Prezydenta Dychto.

22:19, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbar

0 0

Stary układ chce się trzymać dalej, dlatego taki najazd na Kaczyńskiego.

22:30, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@bar, jaki znowu układ? Już mam dość słownictwa PISu i polskiej prawicy. Nie możecie się nauczyć, że żyjecie w Polsce, a nie w "tym kraju". Układu nie było. Chyba, że Warszawski :) Wam tylko spiski i modły w głowach. Popatrz na Hannę Zdanowską. Zobacz, ile zrobiła dla miasta. Zobacz, jak się Łódź zmienia. To jest kierunek, a nie religia smoleńska. Ktokolwiek daje posłuch, że miał miejsce zamach powinien wrócić do szkoły na lekcje fizyki!



I możesz być pewny, nie odpuszczam Kaczyńskiem od 4 lat. I nie odpuszczę dopóki nie odejdzie z polityki, bo jest jątrzycielem.



Btw, taka szybka myśl, osoby, które uważają, że istnieje układ są po prosu niedorajdami życiowymi, które czekają na mannę z niebia. Nie ma nic za darmo. Chcesz mieć pieniądze? Idź do pracy, załóż własny biznes. Donatan powiedział wyraźnie w jednym z wywiadów, że Polacy są nierobami, których trzeba zmuszać do pracy i stać nad nimi z biczem. Inaczej Polak nic nie zrobi, nawet kupy.

22:36, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

Kaczyński Jarosław i jego załugi:

- kawaler, a promuje politykę prozdrowotną :)

- mieszkał do 60. roku życia z mamusią ;)

- nie ma prawa jazdy, a mówi jak ekspert w sprawach ruchu drogowego

- nie ma wiedzy z zakresu fizyki, ale wie jak samolot mógł się rozpaść :)

- w czasie stanu wojennego ten zasłużony opozycjonista siedział z kotem pod stołem :)

22:37, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

johanjohan

0 0

a nie wiecie czy na sali był pan (szkoda głosu) gryglewski ???,

22:40, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdzisiek1979zdzisiek1979

0 0

WinstonSmith daj spokój już nie stresuj się bo poco.

Ty go olewasz ja olewam i nic tego nie zmieni.

Głosowałem na jego brata nie wstydzę tego ale nie płakałem po nim było mi to obojętne. Głosowałem na tego jarka i tu się wstydzę i przepraszam za to.

Zaś stara prawda jest taka nieważne co piszesz nieważne jak go opluwasz ważne by nie mylić nazwiska dlatego za wszelka cenę próbuję mylić ich nazwiska w celu oddania największej pogardy dla nich. A dodam że kiedyś tez głosowałem na partie pisorską i tego tez się wstydzę po czasie.

Dlatego daj luz niech się inni wypowiedzą poco sobie nastrój psuć.

Czy wygra Maciewicz czy Cabadia mi tam bez różnicy pojmuje demokrację i zasady że wygrywa ten co ma więcej głosów i tyle. Szkoda że panu kaczynskiemu to czasem jest obce.

Zaś co do tych wyborów cóż uznaję że są sfałszowane.

System głosowania powinien być taki by liczący nie wiedzieli czyje liczą głosy.

Głosy powinny być przypisane pewnym kombinacja numerów przypisanych kandydatom ale tajnie. Zaś oddanie głosu powinno być poprzez maszynę perforująca kartę.

Wtedy nie wiadomo komu i jak fałszować głos. Ale za durne państwo by to pojęło.

Już z tymi naklejkami ostatecznie ale dopóki będą liczyć głosy ludzie i wiedzieć czyje to będzie szansa na fałszowanie zwłaszcza że dużo katoli macza w tym palce a wiadomo co sobą reprezentują.









22:50, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzeslawPckiCzeslawPcki

0 0

Jadą na Ciebiadę przede wszystkim Ci, którym się teraz wygodne stołeczki pod pośladkami kruszą. Przyjdzie nowy prezydent, nie młodszy Dychto (Mackiewicz), skończą się etaty dla miernot i nieudaczników. Pada blady strach na środowisko PO i BSR - aż uruchomili internetową hołotę, ale to nic. I tak wygra prawdziwa zmiana - mój głos na Ciebiadę! :)

23:30, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robert3506robert3506

0 0

,,bar" ma racje. Trzeba coś w końcu zmienić, dlatego w drugiej turze glosuję na Ciebiadę. Mackiewicz był vice i zgadzał się z polityką Dychty i mamy nędzę w mieście. Chyba że się nie zgadzal z Dychtą? W takim razie dla czego nie zrezygnował ?

23:38, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@Chciałem uszanować wolę Zdziśka1979 o niekomentowanie, ale wobec insynuacji pisiorów nie można przejść obojętnie, inaczej zrobią nam III Rzeszę, tfu, IV RP z totalną inwigilacją :



CzesławPcki, tak, bardzo trzęsę portkami pracując na swoim garnuszku :) A Ty co, na państwowej, czy zwykłem pracownikiem utyskującycm na właściciela? :)



Prawdziwa zmiana, ludzie, ale jaja :)



Miałem okazję posłuchać Ciebiady. Niech wynajmnie speca od mowy, bo chłop wypowiadać się nie umie :)

23:42, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qbassmanutdqbassmanutd

0 0

Krzysztof Ciebiada NASZYM prezydentem !!!

00:22, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbar

0 0

System głosowania powinien być prosty. Każdy z nas powinien otrzymać kopię głosu w takiej formie (np.z paskiem kodowym),aby po ogłoszeniu wyników wyborów każdy mógł sobie sprawdzić swój głos.Ordynacja też powinna być prosta i zrozumiała dla obywatela, który nie zajmuje się polityką.Nie możemy normalnie funkcjonować bez zaufania i to zaufanie różnymi sposobami należy zacząć odbudowywać. Dlatego postawmy na nowych ludzi, mają świeże spojrzenie.

GŁOSUJMY NA CIEBIADĘ.

06:22, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teczykteczyk

0 0

Jesli myślisz, że p.Ciebieda ma świeże spojrzenie, to się grubo mylisz. Z tego co zdążyłem się zorientować, to jego program wyborczy i jakieś tam plany rozkwitu Pabianic, to są jakieś jaja. Dno, kompletne dno, bez pomysłu. Jak dla mnie Pisiory nie maja nic do zaoferowania, mydlą tylko oczy takim jak "bar" i innym jego pokroju.

Jak będzie, to się okaże, ale patrząc na historię ich rządów w naszym mieście, to śmiem twierdzić, że będzie jeszcze gorzej.

08:14, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdzisiek1979zdzisiek1979

0 0

bar system głosowania jest zły i zasady brania w nim udziału.

Osoba biorąca udział powinna tylko w jednym głosowaniu w jednym boju o stołek a nie tu i tam jak nie tu to może tam mi się uda. Dwa. Osoba po wygranych nie powinna móc kandydować w innych wyborach aż do końca kadencji. trzy. Po oddaniu mandatu powinny być automatycznie wybory a nie przejęcie stołka przez drugiego. Bo to kombinatorstwo. Tylko w przypadku śmierci lub śmierci mózgu lub trwałego kalectwa powinno być przejęcie mandatu. Tak jak teraz to tylko kombinowanie i raz jeszcze kombinowanie.



Niestety nie jadę na cabate bo boje się o stołek bo go nie mam bo jestem bezpartyjny by go mieć trza być w PO lub w Pisiu lub w PSLu najlepiej w rodzinie. Mam zasady i mam jaki mam ale mam honor.

By zmiany były musiała by powstać nowa partia nowa czysta ale cóż nowa jak powstanie to tylko jako nowa nazwa zaś składnik ten sam brudny niegodny ohydny ludzki syf.

By cos się zmieniło musiał by być zakaz kandydowania ludziom którzy czynnie działali w polityce jako szkodniki przez 10 lat i zakaz ale kto to uchwali sami przeciw sobie nie toś to tylko marzenie. Jeszcze jedyny jaki miał zasady to był Pan Palikot odszedł z PO oddał mandat i założył partię tylko za mocno zaczął szaleć zamiast się umacniać to szalał i cwaniakował stracił wszystko.

Jedyne co mi sie podobało w wypowiedzi Komorowskiego to to że ludzie poszli głosować ale dali głos nie ważny bo nie mieli na kogo i to jest prawda tylko ciężka do przełknięcia małym dyktatorom bo ktoś śmiał nie głosować na nich.

Głosowałem na SLD pierwsze moje wybory głosowałem na PiS głosowałem na PO wszyscy stracili w moich oczach swymi działaniami. Nie mam na kogo teraz. Na grupę karierowiczów nie zagłosuję na Korwina nie bo nie mój typ ale powtarzam szanowałem go za czystość polityczną bo nie ku...... się jak inni by tylko byc na liście jako jedynka trwał przy swoim. Szkoda tylko że zaczął prać syf rynsztokowy i go lansować a stałych członków partii olewać. Nie miał nikogo lepszego dla warszawy jak wipala od promili byłego pisiara? napluł swym ludziom w twarz. Chwilowo jedyny co skorzystał na przygarnięciu do partii to kaczynski ale spokojnie odbije mu się to ćkawką a tych przygarniętych ziobro i gosina tak wykiwa że .... pampersy będą potrzebne.

Mamy czas cyrk jest będzie co oglądać.

08:17, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ikoiko

0 0

Widzę, że na łamach @ŻP zawiązało się Kółko Wzajemnej Adoracji między WinstonSmith, a zdzisiek1979.Tak sobie słodzicie i się pięknie rozumiecie, że proponuję abyście spotkali się na kawie, popatrzyli sobie w oczy i dali sobie spokój z pisaniem komentarzy!!!

08:23, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

princeofwalesprinceofwales

0 0

Przykładowo, język "miłości" zwolenników sekty: @GRZEGORZMAREK „jad z mordy kapie poniżej”; @Tom13 „nie truj dupy normalnym ludziom”; @CzeslawPcki „uruchomili internetową hołotę”. Jakbym słyszał Prezesa.

Oby jednak w II turze zwyciężył zdrowy rozsądek, a nie zaściankowa ciemnota pełna "miłości" bliźniego.

09:46, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jotesjotes

0 0

Bar. Wyluzuj. Głosuj na CIE BIEDĘ. Będziesz pan zadowolony

10:32, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jotesjotes

0 0

Bar. Wyluzuj. Głosuj na CIE BIEDĘ. Będziesz pan zadowolony

10:42, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wowwow

0 0

Ja tam nigdzie nie widzę programu pisu PABIANICKIEGO w internecie?? To jakiś odjazd... kilka słów nagranych podczas debaty i ta karteczka uloteczka, na której masa ogólników widnieje. Państwo z PiS rozumiem, że program jest mało ważny - ale zwolenników, klakierów dostatek. Bo "ciemny" lud i tak pójdzie zagłosować pomimo braku programu...Po co wymyślać program, po co mówić ludziom o tym co się zrobi ( bo Termy to śmiech jakiś i same termy to nie program) lepiej budować swoją politykę na kłamstwie, oszustwie, oszczerstwach, robieniu dymu, a potem narzekaniu, ze kampania jest negatywna. Czasami myślę, że niektórzy mają rozdwojenie jaźni. Najpierw walą w innych, a potem dziwią się, że im oddali, a następnie komunikują, że są ofiarami polityki nienawiści. Szok:)

10:50, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antypisantypis

0 0

Sądzę ze Pabianice nie mają wyjścia jak tylko wybrać Ciebiadę

Dlaczego ?

Ano dlatego że Mackiewicz jest powiązany z tą władzą i wszystkimi stołkami w mieście i powiecie

Zastanówmy się dlaczego dostał poparcie od PO ano dlatego że B.S.R i P.O rządzą tym miastem od 8 lat jaki morał ''brońmy sie razem'' nie puszczą się tak łatwo spółek miejskich i innych intratnych zajęć Spójrzmy na zimno

Ci ludzie stracą posady dzieci stracą posady cały świat im sie zawali

Tylko jest mały problem ONI nie myślą o nas o naszym mieście a tylko o sobie i swych rodzinach

Tak wiec jeśli nie chcemy zmian nie chcemy układów pomyślmy i pójdźmy głosować

Byśmy mieli sumienie czyste

13:58, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@princeofwales,

przecież to język miłości wypływającej z jedynie słusznej religii :)



@iko, zastanawiam się, co odpisać, bo nasuwają mi się obelgi pod Twoim adresem. Jednak dam Ci dobrą radę, jest taka maść - maść na ból d*py :) A ze Zdziśkiem1979 zgadzamy się co do wyborów w II turze. W wielu innych kwestiach różnimy się. Pytanie tylko, czy umiesz to zrozumieć?

Btw, kawy nie pijam, wolę herbatę. Może się wybierzesz? :)

15:16, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BabaYagaBabaYaga

0 0

GRZEGORZMAREK "jad z mordy kapie ponizej" Słuszna uwaga - dobrze, że Kaczyński taki mały i kapie po butach gdyby był wyższy to kapał by po twarzach, a to już byłoby nie do przyjęcia - trafnie ujęte.

15:35, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BabaYagaBabaYaga

0 0

iko - dopisz jeszcze mnie bo uważam, że ci panowie mają rację - chociaż, nie zawsze się z nimi zgadzam - tym razem zgadzam się w 100% - ale ja pije kawę, a oni nie więc nawet na kawę z nimi się nie wybiorę. Na Kaczyńskiego nie poszłam bo mam słaby wzrok, wiec i tak pewnie bym go nie zobaczyła, ale kabarety lubię - ostatnio byłam na Arturze Andrusie - rewalcja i wysoki chłop to go widziałam dokładnie.

16:03, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Agnieszka74Agnieszka74

0 0

kochani !!! bo to PIS uważane jest za partie nienawiści ale proponuje niektórym z Was spojrzeć na swoje komentarze ..................... i teraz pytanie, jesteście pewni, że nienawiść jest tylko domeną PIS-u ? jeśli tak uważacie to część Was dostała by się do PIS-u bez rekomendacji

17:40, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

Sympatykom PiS polecam odszukanie artykułu na Życiu Pabianic o Marku Błochu, pt. "Błoch się doigrał".

Czy p. Marek przeszedł metamorfozę? i jest teraz tak cennym nabytkiem dla PiS?

Co się stało z ta sprawą? Czy czeka nas znów czas, w którym ostatnie zdanie artykułu będzie brzmieć tak, cyt. "Jest nadzieja, że arogancki i przebiegły Błoch wreszcie zapłaci za swe wyczyny w Urzędzie Miejskim. Do rachunku prezydent Berner powinien mu doliczyć tysiąc złotych za ogłoszenie w gazecie, które jedynie kompromitowało władze miasta."



Kolejny cenny nabytek - Jarosław Kosmala. Polecam artykuł na sąsiednim portalu "Bałagan w klubach sportowych".

Jeśli taką siłą dysponuje PiS w Pabianicach, to strach pomyśleć co nam wywinie kandydat Ciebiada.



@Agnieszka74 - możesz nazywać to mową nienawiści - ja nazywam to pamięcią i przestrogą.

18:55, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teczykteczyk

0 0

Ciebiada nie obiecuje cudów, pewnie sam tak powiedział, więc po co pcha się na stanowisko, skoro nie może niczego obiecać.

Nie potrzebny nam taki prezydent, tak zwany figurant, który nie ma planów na rozkwit naszego miasta.

Po co nam osoba, która nie ma pomysłu i która będzie marionetką w rękach Pis ?

Czy tego oczekujemy od nowego prezydenta, nie, szukamy człowieka, który wie co chce zrobić i za którego nie będziemy się wstydzić.

Jak dla mnie jedyny słuszny wybór to G.Mackiewicz.

19:34, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

konformistrzkonformistrz

0 0

co za ogłupienie narodu, PiS nie rządzi Polską od 7 lat, w Pabianicach nigdy nie miał władzy, a za wszystkie błędy i oszustwa platformy i ich sługusów, takich jak Mackiewicz i Dychto ,obwinia się PiS, obywatele Pabianic czy jesteście tak głupi i naiwni ??? Dosyć tego !!! Nie dajcie się oszukać, bo Polska jest jedna..

20:19, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

@konformistrz - i wyszło szydło z worka.



Jak nie ma argumentów to obrzucanie błotem i pomówieniami.

Dziś wasz Błaszczak dał wyraz arogancji jaka reprezentuje PiS w programie TVP Info zaraz po Wiadomościach.

Macie za nic prawo, za nic demokrację, za nic wybór dokonany przez ludzi.

Jeśli wam nie odpowiada to chcecie skłócić ludzi, postawić kraj w pożodze.



Skoro PiS uważa, że wybory są sfałszowane, czemu domaga się unieważnienia tylko w sejmikach? A czemu nie w gminach?



Nie dokończyłeś zdania "Nie dajcie się oszukać, bo Polska jest jedna TYLKO dla PiS"

Człowieku, za chwilę będziesz nawoływał "Kto nie z nami ten przeciw nam", skończyło się to okupacja czerwonych. No ale wam teraz blisko do nich.



Mi wystarczy, że PiS już rządziło Polską, w Pabianicach ludźmi PiSu - raz i WYSTARCZY!!!



Jak rządziło w Pabianicach? - poczytaj sobie na tym portalu - "Błoch się doigrał - Byłemu wiceprezydentowi Pabianic grożą 3 lata więzienia. To skutek naszych artykułów: "To śmierdzi korupcją" i "Siedem grzechów ciężkich Błocha"" - artykuł kiedy to niby PiS nie rządził Pabianicami .

20:52, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

Kolejny przykład kiedy to niby PiS nigdy nie rządził Pabianicami?

A proszę bardzo, p. Adam Marczak kandydujący (mający poparcie) kiedyś z list PiS.

Oto jak zakończyła się jego kariera, za tytułem z tego portalu: "Pabianiczanie oskarżeni Prokurator stawia przed sądem byłego sekretarza miasta Adama Marczaka i byłego naczelnika. Zarzut? Wzięli co najmniej 44.000 zł łapówek".

Kto chce ten poczyta.



Dziś w Radzie Miejskiej mamy p. Iwonę Marczak, zbieżność nazwisk?

21:05, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pabninpabnin

0 0

sandman - piszesz o Kosmali. Został skazany? Postawione zostały zarzuty? Pisać to i ja sobie mogę. Już dawno Leper pokazał, że kłamać można w żywe oczy i nic za to nie grozi. Wszystkie artykuły, które pokazujesz mówią: grozi im ..... To to ja sobie mogę wyczytać w kodeksie. Ważne jest czy jest winny. Za kadencji Dychty i Mackiewicza księgowe kradły pieniądze i to jest pewne. Za kadencji Habury starostwo rozbija się Superbem. To są nasze pieniądze. Nawet nie mogę wjechać na parking starostwa bom jest niegodna. Radni miejscy swoje rodziny kładą do szpitala do vip roomów (patrz Rąkowski i nie tylko), za nasze pieniądze organizują swoje imprezy (kiełbasa Jaksy) bo kto zapłacił za wynajęcie Lewitynu? Wszędzie zatrudnieni znajomi lub rodziny patrz Rąkowski. To ma być normalne? Czas to zmienić.

21:24, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DuronDuron

0 0

@pabnin, kiedy ostatnio widziałaś Pana Rakowskiego ? naprawdę uważasz, ze jest mu co zazdrościć ? zamieniłabyś się ? co do reszty, cóż wszystko po to by żyło się lepiej





ale tylko niektórym

22:03, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pabninpabnin

0 0

Myślę, że chciałabym się zamienić. Zarabia więcej bo koledzy zatrudnili go w ZWIKU. Dostaje do tego dietę radnego i raz na jakiś czas się pokaże na głosowaniu uciekając ze ZWIKU. Auto też ma raczej dobre. Żonkę ustawił. Miejsce dla rodzinki w szpitalu ma lepsze. Czego chcieć więcej?

22:08, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

@pabnin - czy postawiono zarzuty?

Dobre pytanie bo to świeża sprawa i szkoda, że nasi dzielni dziennikarze nie drążą tematu. Faktem jest, że są nieprawidłowości - to mało?



Jeśli księgowe kradły pieniądze - to one są winne tego procederu!

Ale rozumując za tobą - jak Hofman i spółka wyprowadzali nasze pieniądze z Sejmu - to winien jest Jarosław Kaczyński !!! Ich szef partyjny!

Rozwijać dalej? Czy przyjmiesz do wiadomości, że winien przestępstwa jest ten kto je popełnia.



Chcesz wytykać jak się noszą inni popatrz na siebie i na swoich idoli.

Zapominasz jak się nosi prezes PiS, ile kosztuje cała jego świta.

Budżet Pabianic przy tym co wydaje PiS na prezesa to nic.

Faktycznie czas zmienić PiS - i nie dać im dorwać się ponownie do władzy!



Ale pewnie tego nie widzisz.

22:11, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pabninpabnin

0 0

Czy są nieprawidłowości to stwierdzi sąd. Nie ma co ukrywać, że starostwo to PO, a Kosmala PIS, więc zawsze będzie im się coś nie zgadzać. Znajdź mi urząd lub firmę państwową, gdzie nie ma nieprawidłowości. Same przetargi tam to jedna wielka nieprawidłowość.



Zgadzam się księgowe są winne. Tylko, że w normalnym zakładzie pracy za brak nadzoru nad swoimi pracownikami beknąłby też kierownik, ale nie w tym przypadku. Co z tego, że to z naszych pieniędzy ZUS dostał kasę. Stać nas.

W normalnym zakładzie kierownik wie, że musi skontrolować co robi jego podwładny. U nas nie musi.



Nie wiem dlaczego Kaczyński ma być moim idolem? Teraz jest on na czele partii, za jakiś czas może być ktoś inny. I nie ważne, czy wywalił Hofmana i innych pod publikę. Zrobił to z czym rządzący PO mają problemy patrz - Nowak i nie mówię o zegarku bo wina mam nadzieję będzie jutro "ogłoszona", ale mówię o załatwianiu problemów w urzędzie skarbowym dla swojej żony, co już jest przestępstwem i dzięki taśmom mogli wszyscy to usłyszeć.

22:26, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaPola

0 0

@sandman



Dziś w Radzie Miejskiej mamy obok p. Iwony Marczak p. Małgorzatę Biegajło, zbieżność nazwisk?



będę wdzięczna, jak odpiszesz

22:29, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

Chciałem dodać jakieś słowo, ale nie mam do czego :)



Btw, mam tylko nadzieję (tak wiem, głupi tylko ma nadzieję - nie musicie przypominać), że po latach posuchy w wykonaniu Z. Dychto nastaną lepsze czasy. I tego oczekuję od przyszłych władz, że podejmą się zadania podniesienia miasta, a nie dbania o samych siebie. Piszecie tutaj, że kolesi się wyrzuci. Zgoda, Wyrzuci. Na ich miejsce kto przyjdzie jak nie nowi kolesie? Dodać należy, że za odprawę tamci dostaną sporo kasy. Jak myślicie, czyja to będzie kasa?



Btw, ktoś zadał słuszne pytanie, skad w polityce znalazł się pan Ciebiada? Jakie ma dotychczasowe osiągniecia na tym polu? I - wczuwając się w pisowczyka - co robił w PRL? Czy był w opozycji? Czy miał legitymację PZPR?



Pozdrawiam :)

22:59, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teczykteczyk

0 0

WinstonSmith na to pytanie w tej chwili nie uzyskasz odpowiedzi, bo za dużo g..... by się wylało. Kampania prezydencka Pisu jest przeprowadzana z głową i za duże pieniądze. Znaleźli sobie człowieka, który jako tako wygląda, ma brata ksiedza, co już z góry daje mu wielu zwolenników. Piarowcy dobrze wiedzą gdzie uderzyć i jak formułować chwytliwe hasła, aby przekonać do siebie mieszkańców.

Szkoda tylko, że mieszkańcy dają się wkręcać w ten populistyczny bełkot i nie widzą, że tak naprawdę są manipulowani.

18:24, 26.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

@teczyk - dobrze powiedziane. Jednak trzeba uszanować zdanie wyborców głosujących na Ciebiadę. Uszanować należy też tych co wcale nie głosowali - ponad 50% ludzi - to oni są faktycznymi WYBORCAMI.

Dzięki nim stwierdzenia Janusza Korwin-Mike są prawdziwe - DEMOKRACJA TO RZĄDY MNIEJSZOŚCI NAD WIĘKSZOŚCIĄ !

Tego chcemy? Ja nie i za każdym razem namawiam do głosowania, nie ważne na kogo - ale do głosowania.



PiS zależy na tym by frekwencja była mała, bo wtedy ich 11% w skali wszystkich wyborców jest 30% - i to na dodatek jest już ich CAŁYM NARODEM!!

Reszta już się nie liczy - bo demokracja to ... (czytaj wyżej).



Nie chcemy tego - zagłosujmy przeciw - ale ZAGŁOSUJMY!



@Pola



No tak ... kaliber porównawczy niesamowity ...

12:36, 27.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaPola

0 0

@sandam



nie widzisz analogi ? jedyna różnica to to, że małżonek Pani Iwony nie wyszedł jeszcze "z zawiasów" a małżonek Pani Małgorzaty już wyszedł "z zawiasów"



13:29, 27.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

@Pola



To co 1:1 - jedni warci drugich.

To chciałaś powiedzieć? Czy tylko to, że porównujesz "przytulenie: nielegalnie dużych pieniędzy(22 tys.) do "flaszki".

No ale fakt - łapówka to łapówka, obu się należało.



A wracając do wątku kiedy to PiS sprawował władzę, to trzeba przypomnieć i taki wątek opisany na tym portalu: "Won z Pabianic!" - polecam przeczytać jak to wygania się ludzi z miasta nieprzystających do wizji PiSu.



To nasz czeka gdy odda się pełnie władzy PiS.

19:08, 27.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaPola

0 0

@sandam



litości, ani tu nie było 22 tys ani tam nie było "flaszki"

jeśli w to wierzysz, to 24 XII stój na balkonie i wypatruj gościa z 12 reniferami i w czerwonym kubraczku

19:40, 27.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WinstonSmithWinstonSmith

0 0

@Zdzisiek1979, rzucił hasło, które nie znalazło odzewu. Jarosław powinien przyjechać z kobietą!

21:22, 27.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

@Pola - no nie mogę...



Nie było ? to pisane było na marne? To "zawiasy" też z niczego?



Aaaa zapomniałem ... renifery...

Tyko z tej bajki już wyrosłem.



Jeszcze raz powtórzę - PiS już raz pokazał jak wygląda rządzenie naszym miastem.

Nie skomentowałaś faktu wyskoków p. Marczaka. Nie odcięłaś się od tego.

Widać spodziewasz się podobnych zachowań w niedalekiej przyszłości.



Oby do tego nie doszło!

02:38, 28.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaPola

0 0

@sandam - no nie mogę



analogia - Al Capone tez został skazany TYLKO za niepłacenie podatków

autorka pisząc "ani tu nie było 22 tys ani tam nie było "flaszki" miał coś innego na myśli - kombinuj



Aaaa bym zapomniała renifery ... nie wyrosłaś, wierz mi, jednak 24 XII stój na balkonie i wypatruj gościa z 12 reniferami i w czerwonym kubraczku i weź oświadczenie od mamy, ze byłaś grzeczna bo, jak nie to rózga



a i jeszcze jedno: z tego niedobrego PIS, które już rządziło 2002 - 2006 to prof Berner znalazł się właśnie w komitecie poparcia Pana Mackiewicza



Oby do tego nie doszło!



20:44, 28.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

@Pola - jesteś kobietą ?



Piszesz do siebie, czy do mnie? Chyba do siebie.



Tak, byłem grzeczny. Byłem na tyle grzeczny by być przy matce jak umierała.

I wiem, że nie muszę brać żadnego oświadczenia- Ona to wie.



Z iście pisowskim wykręceniem "kota ogonem" odbiegasz od tematu kierując uwagę na mnie.

Nie zmienia to faktu, że PiS nie ma innego stylu rządzenia niż tylko stan permanentnej wojny. To sposób na przetrwanie - wywoływanie wojenek, szczucie jednych na drugich, szukanie układów. Daleko szukać - kolejny układ do rozbicia dla PiS to "korporacja sędziów". Jeśli śledzisz politykę to powinnaś to słyszeć lub już dostać od aparatu partyjnego wskazówki co i jak.



No i cóż, że prof. Berner jest w komitecie poparcia. Odbieram to jako "nawrócenie" osoby dającej poparcie.



Zapewne pan Gryglewski również się nawrócił dając poparcie Ciebiadzie.

I zapewne PiS "zapomniał" jaką opcję on reprezentuje.

22:00, 28.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaPola

0 0

@sandam



napisałeś "wyrosłem", ja odczytałam wyrosł(A)m, stąd mylnie przypisana Tobie przeze mnie płeć



co do Mamy, nie taka była intencja, za co bardzo przepraszam

był to skrót myślowy

co nie zmienia faktu, że popełniłam nietakt

jeszcze raz przyjmij przeprosiny



22:24, 28.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0

@Pola



Życzę odpoczynku w okresie ciszy wyborczej.

Udziału w wyborach i ... normalnego poniedziałku.

23:05, 28.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdzisiek1979zdzisiek1979

0 0


"- Pabianice to było miasto przemysłowe. Nikt nic nie zrobił, by ten przemysł ratować. Teraz jest jedną z najbiedniejszych gmin w Polsce. Czy to przypadek? - pytał. - Nie. To efekt polityki, jaka była prowadzona w Polsce przez ostatnie 7 lat. "

Jeśli to prawda jeśli to wypowiedział to widać że temu człowieczkowi w głowie się pomieszało to nie efekt 7 lat tylko 25 lat tej pier....ej przemiany rabunku kraju co solidarność zapoczątkowała a co wtedy pan kaczyński robił co robił w latach 80 za tz. opozycji walczącej o Polskę? Co robił no nic bo go wypuściło SB do mamusi w stanie wojennym a innym nery odbijało blondynami na ścieżkach zdrowia.

Kaczyński weź się za babę bo strasznie majaczysz jak (treść moderowana) tak jak ty. Ale cóż ludziom bezwartościowym analfabetom funkcjonalnym można wmówić wszystko.

Aż się tego nie chce czytać lepiej niech zajmie się tymi miesiączkami smoleńskimi.


20:34, 24.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pabipabi

0 0

Czytam te komentarze i się zaczynam zastanawiać czy to wszystko nie jest jakaś ukartowana gra ćwierć-mózgów. W wyborach staruje człowiek "nikt" (kandydat PIS). Wcześnie nie było o nim nawet jednej wzmianki. Nie za bardzo umie się wypowiedzieć i brak mu wiedzy ogólnej (za to umie straszyć). Kogo wybiorą zwykli mieszkańcy? Na pewno nie tych co już nieudolnie rządzili. Więc druga tura należy do człowieka, który już został dawno (przed wyborami) prezydentem i do kukiełki. Żeby teraz (przez przypadek) nie okazało się, że wygrywa "Stan Tymiński" przyjeżdża Fachowiec Od Podburzania Nastrojów (i żeby było cieplej to się spóźnia). W tych co jeszcze myślą rodzi się bunt (zgodnie z planem) i wygrywa jedyny słuszny kandydat. I tak jak napisał @zdzisiek1979 - nie mamy żadnej możliwości zaprotestowania przeciwko tej farsie w całości. Co z tego, że nie pójdę na wybory? Co z tego że oddam głos nieważny? Co to za demokracja, że nie mogę skutecznie wyrazić swojego sprzeciwu? CYRK a nie wybory!

10:03, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0


@konformistrz - i wyszło szydło z worka.



Jak nie ma argumentów to obrzucanie błotem i pomówieniami.

Dziś wasz Błaszczak dał wyraz arogancji jaka reprezentuje PiS w programie TVP Info zaraz po Wiadomościach.

Macie za nic prawo, za nic demokrację, za nic wybór dokonany przez ludzi.

Jeśli wam nie odpowiada to chcecie skłócić ludzi, postawić kraj w pożodze.



Skoro PiS uważa, że wybory są sfałszowane, czemu domaga się unieważnienia tylko w sejmikach? A czemu nie w gminach?



Nie dokończyłeś zdania "Nie dajcie się oszukać, bo Polska jest jedna TYLKO dla PiS"

Człowieku, za chwilę będziesz nawoływał "Kto nie z nami ten przeciw nam", skończyło się to okupacja czerwonych. No ale wam teraz blisko do nich.



Mi wystarczy, że PiS już rządziło Polską, w Pabianicach ludźmi PiSu - raz i WYSTARCZY!!!



Jak rządziło w Pabianicach? - poczytaj sobie ...http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/nasze-sprawy/bloch-sie-doigral.html...


20:49, 25.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sandmansandman

0 0


@Pola



To co 1:1 - jedni warci drugich.

To chciałaś powiedzieć? Czy tylko to, że porównujesz "przytulenie: nielegalnie dużych pieniędzy(22 tys.) do "flaszki".

No ale fakt - łapówka to łapówka, obu się należało.



A wracając do wątku kiedy to PiS sprawował władzę, to trzeba przypomnieć i taki wątek opisany na tym portalu: "Won z Pabianic!" http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/nasze-sprawy/won-z-pabianic.html



Takie czasy nas czekają.


19:04, 27.11.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%