Niska masa własna pojazdu
Im niższa masa własna pojazdu z zabudową, tym więcej korzyści dla firmy budowlanej. Niska masa to przede wszystkim możliwość cięższego załadunku oraz niższego zużycia paliwa, co przekłada się na korzyści finansowe. Co więcej, im większy załadunek, tym mniej cykli trzeba wykonać, aby przetransportować cały materiał budowlany. To z kolei pozwala wydłużyć żywotność i użyteczność pojazdów. Firma Wielton jako jedna z nielicznych na rynku światowym oferuje zabudowy samochodów ciężarowych o bardzo niskiej masie własnej, gwarantując jednocześnie solidną konstrukcję i niezawodność w każdych warunkach.
Solidna konstrukcja
Zabudowa przyczepy budowlana powinna być wykonana z trwałych materiałów konstrukcyjnych. Ściany i podłoże zabudowy odporne na ścieranie, wgniecenia i uszkodzenia mechaniczne to konieczność. Solidne rozwiązania zapewniają niezawodność podczas częstych rozładunków, przewożenia zróżnicowanych materiałów czy transportu w trudnych warunkach. Ponadto zoptymalizowana masa konstrukcji ma bezpośredni wpływ na zwiększenie ładowności. Warto także zwrócić uwagę na środek ciężkości w zabudowach przyczep. Obniżony środek ciężkości to lepsza stabilność podczas jazdy oraz załadunku i rozładunku.
Nowoczesna technologia
Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań to przede wszystkim optymalizacja pod kątem szybszego i płynniejszego załadunku i rozładunku. Dodatkowo najnowocześniejsze technologie mają wpływ na funkcjonalność, ulepszoną konstrukcję oraz podnoszą standardy bezpieczeństwa podczas użytkowania.
Podsumowując, zabudowa samochodu ciężarowego w firmie budowlanej powinna być w pełni dostosowana do warunków, w jakich będzie wykorzystywana. Im solidniejsza i lżejsza konstrukcja (np. wykonana ze stali HB 450), tym więcej materiałów budowlanych można jednorazowo przetransportować. Duża ładowność to optymalizacja kosztów i wydłużenie żywotności pojazdu. Wybierając zabudowę, warto także zwrócić uwagę na jej kształt przykładem może być skrzynia ładunkowa rozszerzająca się ku tyłowi, która ogranicza blokowanie się materiałów w skrzyni.
Komentarze do artykułu: Zabudowa samochodu ciężarowego
Nasi internauci napisali 0 komentarzy