Na kilku billboardach w Pabianicach pojawiła się kontrowersyjna reklama rajstop firmy Adrian.
Widnieje na niej oparta o nagrobek modelka, a podpis do obrazka (cytat z ks. Twardowskiego) głosi: „Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą”.
Spece od marketingu tak wypowiadają się o tej reklamie: Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl - „Marka Adrian jedną nogą w grobie”, Marcel Ploszyński, PR manager w KERRIS Group nazywa reklamę niefortunną, a Bartłomiej Juszczyk z Grupy Adweb mówi: „obecne reklamy w swoim dążeniu do wyjątkowości idą za daleko i zaczynają być niezrozumiałe”.
Poprzednie reklamy Adriana (m.in. z kobietą po mastektomii czy puszystą modelką) też wzbudzały zainteresowanie. Czy jednak w tym przypadku firma nie posunęła się za daleko?
Komentarze do artykułu: Przesada czy chwyt marketingowy?
Nasi internauci napisali 0 komentarzy