Te powinny nie tylko być solidne, ale też mieć odpowiedni rozmiar, dzięki któremu bezproblemowo będzie można nadać je za pomocą paczkomatu, oszczędzając tym samym swój czas i pieniądze. Szukając takich pudełek, warto postawić na dedykowane opakowania e-commerce. Co je wyróżnia i dlaczego jest to najlepsze z możliwych rozwiązań?
To wysokiej jakości pudła pozwalające spakować produkt szybko, tanio i estetycznie
Opakowania e-commerce to kartonowe pudła, w których można przechowywać towar na magazynie, a także wysyłać go do klienta. Są one dostępne w różnych rozmiarach, dopasowanych do wymagań określanych przez najpopularniejsze firmy kurierskie. Oczywiście, istnieje także możliwość zamówienia takich opakowań pod wymiar. Jest to szczególnie istotne w przypadku tych firm, które zajmują się sprzedażą produktów o niestandardowej długości czy szerokości.
Co odróżnia takie opakowania od zwykłych pudeł kartonowych? Mają one zdecydowanie bardziej solidną konstrukcję, a także automatyczne dno, ułatwiające ich wygodne składanie. Kiedy sprzedawca ma do wysyłki kilka paczek dziennie, może nie mieć to aż tak dużego znaczenia, natomiast przy większej ilości przesyłek, zakup odpowiednich pudełek pozwoli na ogromną oszczędność czasu, a tym samym optymalizację kosztów pracowniczych.
Takie opakowania są też bardziej ekologiczne. Pozwalają bowiem na zrezygnowanie ze stosowania ogromnych ilości taśmy klejącej. Mają one nałożone gotowe paski klejowe. Dzięki nim paczkę można zamknąć w bezpieczny sposób dosłownie za pomocą dwóch ruchów, bez konieczności obklejania jej z każdej strony taśmą czy owijania stretchem. Oczywiście ma to nie tylko pozytywny wpływ na środowisko. Ponownie jest to też oszczędność czasu i środków pieniężnych.
Dzięki możliwości wykonania nadruku, stanowią ważne element marketingu
Jedną z największych zalet dedykowanych opakowań e-commerce jest to, że mają one możliwość zadruku. Może on pojawić się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz kartonu. Nadrukiem może być logo firmy, stanowiące świetną reklamę, ale możliwości jest znacznie więcej. Mogą być to także podziękowania dla klientów albo kod QR, pod którym będą kryły się informacje dotyczące zwrotu czy marki.
Opcja personalizacji opakowań to doskonałe rozwiązanie dla firm, które poszukują skutecznych metod marketingowych. Widoczne logo czy inny komunikat od marki na każdej z paczek, pozwala na zwiększenie swojej rozpoznawalności. Przy okazji, personalizowane opakowanie zwiększa więź między sprzedawcą a klientem, co przekłada się na budowanie dłuższych relacji. Jest to szczególnie zauważalne w przypadku, kiedy nadruk ma formę podziękowania albo kodu zniżkowego na kolejne zakupy. Na samym końcu warto wspomnieć, że opakowania z nadrukiem są też bardziej estetyczne, co dla klientów również nie jest bez znaczenia.
Komentarze do artykułu: Opakowania e-commerce, czym się wyróżniają?
Nasi internauci napisali 0 komentarzy