Zamknij

Nowa jakość obsługi w Wydziale Geodezji i Kartografii

15:43, 14.05.2025 Aktualizacja: 17:09, 14.05.2025
Skomentuj

Zakończył się kompleksowy remont parteru budynku jednego z wydziałów Starostwa Powiatowego. Kosztował niespełna 600 tys. złotych.

 

Wydział Geodezji i Kartografii mieszczący się przy ul. Kościuszki zyskał nowoczesny charakter, a mieszkańcy powiatu pabianickiego komfortowe miejsce do załatwiania swoich spraw.

- Remont nie był łatwy, ponieważ trudno remontuje się „starą substancję”. Znajdujemy się w kamienicy prawie 200-letniej. Remont był kompleksowy. W którymś momencie nie było nic oprócz murów. Wszystko zrobiono od nowa – podkreślił starosta pabianicki Arkadiusz Jaksa.

Obiekt został przede wszystkim dostosowany dla interesantów z niepełnosprawnościami. Przeniesione zostało wejście – z dziedzińca do szczytu budynku. Wybudowano nową rampę, jest również rozległy hol, dzięki którym łatwiej będzie poruszać się osobom na wózkach inwalidzkich. Wszystkie pokoje dedykowane interesantom umieszczono na parterze.

Kasa została przeniesiona do budynku głównego. Jest nowoczesna łazienka, uwzględniająca potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Wymieniono instalację elektryczną, podłogi, drzwi, sufit oraz meble. Pomieszczenia są klimatyzowane.

Remont kosztował niecałe 600 tys. złotych.

- Liczymy, że przez poprawę jakości pracy wewnątrz urzędu oraz poprawę jakości oczekiwania na załatwienie sprawy, Wydział Geodezji i Kartografii, który obsługuje bardzo dużą ilość petentów, będzie wygodniejszy w obsłudze – powiedział Arkadiusz Jaksa. - Staramy się sukcesywnie, w ramach dostępnych środków przeprowadzać niezbędne remonty oraz inwestycje w budynkach starostwa i naszych jednostkach.

To kolejny etap modernizacji budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Kościuszki.

- Wcześniej odnowiliśmy II piętro, a w planach jest także remont I piętra. Środki na to będziemy starali się zabezpieczyć jeśli nie na przyszły rok budżetowy, to na kolejny – powiedział Robert Kraska, członek zarządu powiatu pabianickiego.

Jak dodał, remont parteru przedłużył się, ponieważ w trakcie prac trzeba było rozstać się z jedną ekipą remontową i ogłosić kolejny przetarg.

(e)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu zyciepabianic.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%