Od 12 marca do odwołania wprowadzono w pabianickim PUP-ie system telefonicznego kontaktu z doradcami klienta. Osoby bezrobotne, które mają
wyznaczone wizyty nie muszą stawiać się w urzędzie osobiście, ale jednocześnie wyznaczony termin nie zwalnia ich tego dnia do kontaktu telefonicznego
z doradcą klienta.

Nr telefonów do doradców klienta w PUP Pabianice:

Stanowisko 1 - 42 22 54 269

Stanowisko 2 - 42 22 54 270

Stanowisko 3 - 42 22 54 271

Stanowisko 4 - 42 22 54 272

Stanowisko 5 - 42 22 54 274

Stanowisko 6 - 42 22 54 273

Stanowisko 7 - 42 22 54 203

Stanowisko 9 - 42 22 54 204

Filia w Konstantynowie Łódzkim: 42 211 19 16

– Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Urzędzie – mówi Magdalena Werstak, dyrektor PUP.– Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać telefonicznie lub drogą mailową.

• informacja w sprawie szkoleń, KFS

42 22 54 285; szkolenia@puppabianice.pl

• informacja dotycząca zatrudniania cudzoziemców

42 22 54 299; cudzoziemcy@puppabianice.pl

• informacja dotycząca pośrednictwa pracy, ofert pracy

42 22 54 263; oferty@puppabianice.pl

• informacja w sprawie staży

42 22 54 209; dofinansowania@puppabianice.pl

• informacja na temat dofinansowań dla pracodawców,

dotacji dla bezrobotnych

42 22 54 293; dofinansowania@puppabianice.pl

• informacja w sprawie rejestracji, wydawania zaświadczeń

42 22 54 253; 42 22 54 254; ze@puppabianice.pl

• informacja w sprawie zasiłków, dodatków aktywizacyjnych

42 22 54 279; 42 22 54 291; ze@puppabianice.pl

– Po przedstawieniu sprawy pracownikowi Urzędu, wskaże on najdogodniejsze rozwiązanie sprawy celem wyeliminowania nadmiernych wizyt w Urzędzie – zapewnia dyrektor Werstak.

PUP w Pabianicach informuje, iż od 16 marca wszystkie nabory wniosków (szkolenia, staże, bony na zasiedlenie, prace interwencyjne, roboty publiczne, KFS) zostają wstrzymane do odwołania.