Do wypadku doszło około 14.00 na skrzyżowaniu Myśliwskiej, Jankego i 20 Stycznia. Winny jest Wojciech K. hondy z pabianickimi numerami rejestracyjnymi, który zapomniał o znaku STOP.
- Nawet nie hamował. Uderzenie musiało być mocne, bo samochód aż obróciło - mówi świadek wypadku.
Pasażerka hondy i chłopak siedzący z tyłu zostali odwiezieni do szpitala na obserwację. Są lekko ranni.
- Światła by się tutaj przydały - podsumował wypadek kierowca z fiata punto.
O planach radnych powiatowych, które dotyczyły tego skrzyżowania, piszemy w papierowym wydaniu Życia Pabianic - na stronie 4.
Wcześniej pisaliśmy o reakcji radnych miejskich na ten temat: www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/nasze-sprawy/chcemy-ronda.html
Komentarze do artykułu: Wyjechał z Myśliwskiej. Bez hamowania
Nasi internauci napisali 19 komentarzy
komentarz dodano: 2012-02-02 12:28:26
Trzeba je najlepiej zamknąć, przecież jest takie niebezpieczne.
Ludzie będą jeździć bezpieczniejszymi i przecież ci „ludzie” na pewno znają przepisy i nie kupili prawa jazdy, a to skrzyżowanie jest nadal niebezpieczne.
Przecież za kierownicami nie siedzą debile, tylko odpowiedzialni ludzie, którzy nie chcą nikogo zabić i zranić. Nie chcą by potem rodziny zabitego na takim skrzyżowaniu musiały stać nad jego trumną i opłakiwały zabitego Tatę, Mamę, Synka, czy Córeczkę.
Naprawdę, skrzyżowanie trzeba zamknąć i zmodyfikować.
Jak by to moja córeczka powiedziała, bleee szyzownie .
komentarz dodano: 2012-02-02 11:00:49
to duże, czytelne z każdej strony, więc kolizje na nim to wyłącznie nieuwaga, arogancja kierujących.nie rozumiem słów sprawcy, który zapomniał o znaku STOP. to śmieszne stwierdzenie, i za te słowa powinien być skierowany na powtórne szkolenie z przepisów RD.taki kierowca nie wie nawet jakim jest zagrożeniem ,ponieważ jeżdzi na tzw pamięć a nie wg znaków i reguł ruchu drogowego.
na tym skrzyżowaniu nie nalezy nic zmieniać, natomiast przed skrzyżowaniem zamontować progi zwalniające i to te wyższe, aby niektórzy kierowcy w porę obudzili swoje szare komórki.proponuję również, aby straznicy miejscy zamiast okupować budki z hamburgerami ustawili się na kilka dni przy tym skrzyżowaniu i na gorąco wyłapywali potencjalnych sprawców.
komentarz dodano: 2012-02-02 09:29:14
komentarz dodano: 2012-02-01 20:33:27
Z tego co mówisz wystarczy wszystkim kierowcą zrobic testy na myślenie i inteligencję i juz nie bedzie wypadków.
Zapominasz że każdy ma czasem gorszy dzień, jest zdenerwowany itp.
A mam to może wydawajmy prawko tylko tym z wyższym wykształceniem :-)
komentarz dodano: 2012-02-01 16:41:02
komentarz dodano: 2012-02-01 12:41:19
komentarz dodano: 2012-02-01 09:17:08
komentarz dodano: 2012-02-01 08:06:23
komentarz dodano: 2012-02-01 05:04:43
Widać niektórzy kierowcy tak jeżdżą, jak gazeta pisze.
komentarz dodano: 2012-01-31 23:03:14
komentarz dodano: 2012-01-31 23:02:20
komentarz dodano: 2012-01-31 22:32:27
komentarz dodano: 2012-01-31 22:22:49
komentarz dodano: 2012-01-31 21:43:15
komentarz dodano: 2012-01-31 21:34:26
Skrzyżowanie ma być bezpieczne, a nie zgodne tylko z przepisami.
Pamiętny zakręt śmierci był właściwie oznakowany. Ale całe lata były tam tragiczne wypadki. Oznakowanie wzmocniono, ale to nic nie dało bowiem znaki gwałciły naturalny przebieg drogi. Szyny tramwajowe prowadziły prosto, rząd latarni prowadził prosto, a „pierwszeństwo” skręcało poprzez tory w prawo w ciemność. Po serii tragicznych wypadków, pojawiły się postulaty (w prasie) o przebudowie, ale decydenci stwierdzili, że jest prawidłowo oznakowane, a poza tym brak kasy. Postulowano aby choć rząd latarni też skręcał i ażeby zamknąć możliwość jazdy na wprost. Nic nie zmieniono. I dopiero tragiczny wypadek dotyczący decydentów, uruchomił przebudowę tego skrzyżowania.
Podobnie Myśliwska/20 Stycznia. Tam też pierwszeństwo ma mniejsza ulica z mniejszym ruchem. I czy trzeba czekać na następne wypadki z udziałem osób ze świecznika ażeby podjęto zmianę/przebudowę skrzyżowania ?
Ksawerów zafundował sobie rondo na małym skrzyżowaniu, dlaczego Pabianice nie mogą ?
P.S. W kraju jest wiele miejsc, gdzie nie do końca przemyślana organizacja ruchu, generowała wypadki (np. skrzyżowanie w Wadlewie) i dopiero światła/rondo/przebudowa z wyznaczenie dodatkowych pasów do lewoskrętów + wysepki poprawia bezpieczeństwo.
Same hasła: przestrzegaj przepisów nie załatwiają sprawy.
komentarz dodano: 2012-01-31 20:34:35
komentarz dodano: 2012-01-31 18:28:51
Przede wszystkim trzeba respektować przepisy i patrzeć na znaki. Żadne przepisy nie uchronią nas przed bezmyślnością.
Sam sobie zaprzeczasz, przeczytaj to uważnie a na drugi raz pomyśl jak coś piszesz.
Mieszkam koło tego skrzyżowania i jeżdze przez nie czesto, swiatła utrudniłyby ruch, powodowałyby korki.
Wysepki może pomogą, najlepsze byłoby rondo ale nic nie zastąpi uwagi, skupienia i myślenia ale do tego nie zmusi żadne roziwązanie ani przepis.
komentarz dodano: 2012-01-31 18:27:16
komentarz dodano: 2012-01-31 17:59:16