Według relacji świadków, rowerzysta jechał ulicą Nawrockiego w stronę centrum. Samochód renault megane, który jechał za nim, wyprzedził rowerzystę. Kierowca zatrzymał się na wysokości starego pawilonu, a z auta wyskoczył pasażer lub kierowca, który uderzył rowerzystę w twarz. Prawdopodobnie mężczyźni w samochodzie ścigali rowerzystę.
Uderzony rowerzysta (31 lat) zjechał na przeciwny pas ruchu i głową uderzył w bok jadącego autobusu MZK linii 261. Odbił się od niego i upadł na asfalt. Wokół było mnóstwo krwi, bo szyba autobusu poprzecinała mu żyły.
Rowerzysta Piotr K. nie żyje. Zginął na miejscu.
Sprawcy uciekli, ale jeden ze świadków zanotował numery rejestracyjne samochodu - srebrnego renault megane. Auto jest z Pabianic. Policja szuka sprawców.
Ulica Nawrockiego bardzo długo była całkowicie zablokowana przez policję. Do czasu zakończenia działań policji, autobusy MZK kursowały objazdem. Przeczytasz o tym tutaj: http://www.zyciepabianic.pl/wydarzenia/miasto/nasze-sprawy/wypadek-autobusy-jezdza-objazdem.html
Kierowcę autobusu zabrano na przesłuchanie. Jest zszokowany. Policja spisała też dane personalne świadków tragedii, którzy mogą zeznawać w tej sprawie.
Policja prosi świadków tego tragicznego zdarzenia o skontaktowanie się z komendą, tel. 42 22 53 301, 42 22 53 302, 42 22 53 304.
Komentarze do artykułu: Wepchnęli go pod autobus?
Nasi internauci napisali 77 komentarzy
komentarz dodano: 2014-12-16 14:35:35
komentarz dodano: 2014-12-16 12:32:06
komentarz dodano: 2014-12-15 00:27:03
mam lepszy pomysł. Otóż Ci młodzi mordercy mają młode ciała. A jest wiele osób, które czekają na przeszczep. Proponuję chłopców rozłożyć na części pierwszei przekazać potrzebującycm nerki, serce, wątroby itd.
komentarz dodano: 2014-12-14 21:34:56
komentarz dodano: 2014-12-14 11:31:43
komentarz dodano: 2014-12-12 19:38:11
awantura o wódkę na chacie itp
dalej niech państwo daje pieniądze alkoholikom a normalnym ludziom ta g..
komentarz dodano: 2014-12-12 15:33:49
komentarz dodano: 2014-12-12 15:32:09
komentarz dodano: 2014-12-12 12:51:08
Z tego co się orientuję szyba jest hartowana i przy uderzeniu powinna się rozbić w drobny mak. A dlaczego tak się nie stało? Dlatego , że szyby były poklejone reklamami i nie rozbiła się tak jak by sobie tego życzył producent.
Czy taka szyba z naklejoną reklamą nadal posiada atest ? Czy może MZK powinno pomyśleć o malowaniu szyb. Prawdopodobnie ten człowiek by przeżył.
komentarz dodano: 2014-12-12 11:13:18
komentarz dodano: 2014-12-12 10:48:50
komentarz dodano: 2014-12-12 09:28:10
komentarz dodano: 2014-12-11 21:59:15
komentarz dodano: 2014-12-11 21:42:20
komentarz dodano: 2014-12-11 21:42:07
komentarz dodano: 2014-12-11 21:32:52
Folia prawie jej nie wzmacnia utrzyma w całości ale to nie te folie co stosuje się w szybach laminowanych jako antywłamaniowe czy kuloodporne to prawie zwykła folia nie poliwęglan.
Kiedyś były zawleczki do wypchnięcia całego okna z ramy ale to były szyby pojedyncze ( ikarusy i jelcze ) teraz stosuje się szyby podwójne z przestrzenią gazową by zaoszczędzić na ogrzewaniu młotek musi być tak samo zalecają do samochodu w schowek w drzwiach wrzucić i wozić ze sobą cena minimalna a może kogoś uratować.
komentarz dodano: 2014-12-11 20:49:34
komentarz dodano: 2014-12-11 20:09:43
szyby w samochodach to nie takie jak w oknach to tak zwane szkło bezpieczne nie daje ostrych krawędzi i z reguły rozsypuje się na drobne kawałki choć w tym przypadku całkowite rozsypanie powstrzymała naklejka.
Bynajmniej już trafiliśmy do TVNu i na wiocha.pl
A teraz będzie linia obrony:
Byliśmy w szoku to co się stało tu warto zgłosić się do psychiatry dlatego w obawie o swoje zdrowie psychiczne odjechali.
Byli wzburzeni działaniami rowerzysty jakie wymierzył przeciw im
W akcie obawy o dobro obywatelskie postanowili mu wymierzyć reprymendę ale że był uparty i agresywny to w obronie własnej mu jeb...eli. Mógł byc agresywny i im zagrażać.
Cały proces pouczania wstrętnego rowerzysty przerwał autobus brutalnie ich przerażając swym zabójczym czynem.
A na koniec jesteśmy katolikami i wspieramy radio maryja i nas prawo nie dotyczy.
O taka linia obrony i po 24godzinach są wolni.
Zaś jak by byli nowym BMW to kasa prokurator zadowolony i wina jest po stronie tego co pisał rozkład autobusu. Oto całe polskie prawo.
Temida to stara KUR>>>A a oczy ma zasłonięte dlatego bo ćpa ta stara Ku i ma światłowstręt a waga to cóż sprawdza wagę działek. Jak tu w sondy wierzyć?
Bandyta goni samochodem bezbronna rodzinę strzela i jest wolny bo niepoczytalny ale niebezpieczny więc szpital psychiatryczny i oddział zamknięty to powinien załatwić ale nie chody znajomości i wolny.
komentarz dodano: 2014-12-11 19:50:37
komentarz dodano: 2014-12-11 19:32:33
komentarz dodano: 2014-12-11 18:21:54
komentarz dodano: 2014-12-11 17:14:53
komentarz dodano: 2014-12-11 14:28:25
Czy szyba miała się rozpaść na kawałki? akurat ta NIE!
Piszecie o młoteczkach i o rozsypaniu się szyby - tak - ale tylko w OKNIE EWAKUACYJNYM ! Nie w każdym!
I tak oto ktoś się dopytuje o reklamy na szybach kierując dyskusję na znany mu tylko temat - dop...ć MZK... To może niech pisze o wszystkich autobusach i busach oklejonych w naszym kraju. Poruszają się takie ładne czerwone oklejone w całości - przecież to jeżdżące maszyny śmierci .. ech.
Szkoda chłopaka. Każdy kto wymierza "sprawiedliwość" w ten sposób co ci dwaj to BANDYCI i nic tego nie zmieni.
komentarz dodano: 2014-12-11 14:25:25
komentarz dodano: 2014-12-11 14:19:28
naprawde koncze ta dyskusje bo jednak stwierdzam iz jestem zbyt malo inteligentny i zbyt glupi na poziom tej dyskusji :(
komentarz dodano: 2014-12-11 14:16:18
komentarz dodano: 2014-12-11 14:08:48
komentarz dodano: 2014-12-11 14:04:57
komentarz dodano: 2014-12-11 13:57:44
komentarz dodano: 2014-12-11 13:53:43
komentarz dodano: 2014-12-11 13:48:27
komentarz dodano: 2014-12-11 13:25:34
komentarz dodano: 2014-12-11 13:12:00
komentarz dodano: 2014-12-11 13:04:35
komentarz dodano: 2014-12-11 13:04:13
komentarz dodano: 2014-12-11 12:59:35
komentarz dodano: 2014-12-11 12:51:51
skoro przepis mowi iz szyby w autach maja rozsypywac sie w drobny wior to jest ku temu jakis powod.....
a szyby w lokalach uzytkowych sa na ogol zwyklymi szybami ktore nie maja takiej wlasciwosci.....
komentarz dodano: 2014-12-11 12:19:04
komentarz dodano: 2014-12-11 11:43:05
komentarz dodano: 2014-12-11 11:28:47
komentarz dodano: 2014-12-11 11:21:57
komentarz dodano: 2014-12-11 10:46:52
tak jak nizej wspomnialem...... "brakuje abyscie zaczeli dorabiac do tego teorie spiskowe.... a tak do cholery pwstaja wlasnie durne plotki.... "
i do KUR**WY NEDZY NIE BRONIE ICH!!!! to raczej was probuje uchronic przed dorabianiem wlasnie durnych teorii spiskowych wlasnie.....
komentarz dodano: 2014-12-11 10:27:48
komentarz dodano: 2014-12-11 10:21:20
tłumaczenie typu ze chcieli go tylko zbic a nie zabic jest żenujące , każda próba pobicia może sie tak skonczyć a skoro nie zdajesz sobie z tego sprawy jestes idiotą , przywołany przez ciebie przykład jest dnem, niech twoj kumpel sie cieszy ze pijaczek nie przyjebał głową w asfalt
to ze chcieli wyrządzić mu krzywdę chyba dla ciebie jest oczywiste, to ze gdyby nie ich bandyckie zachowane typ by dalej żył! zwał jak zwał... ale powinny byc odseparowani od społeczenstwa na dłuuuuuuuuugo dłuuuuuugo i nie dla tego zeby cos zrozumieli tylko zebysmy my sie czuli bezpiecznie!
komentarz dodano: 2014-12-11 09:15:52
po drugie "Powiem wprost, tylko idiota w trakcie jazdy samochodem wyskakuje z auta i uderza innego uczestnika ruchu." tak zgadzam sie idiota tak postepuje, ale trzeba pamietac, ze sa rozne sytuacje. Kiedys moj znajomy jechal z Dlutowa, przed nim jechal pijany rowerzysta (dosc dobrze pijany). Znajomy wyprzedzil go zatrzymal sie rowniez wyjebal mu w pysk, zlapal rower i wyrzucił w pole zboza. Czy to tez bylo niewlasciwe zachowanie? Czy to tez rozboj? (pytanie retoryczne, gdyby ktos nie wiedzial co to prosze sprawdzic w encyklopedii) :)
tak jak juz nizej wspomnialem rozne sytuacje wymagaja roznej oceny....
na tym koncze bo naprawde pewna stara zasada odnosnie dyskusji moim zdaniem sie w tym przypadku sprawdzila ;) milego
komentarz dodano: 2014-12-11 08:49:25
komentarz dodano: 2014-12-11 05:41:38
komentarz dodano: 2014-12-10 23:30:58
ponizej chodzilo mi bardziej o ogol poruszajacych sie rowezystow....
komentarz dodano: 2014-12-10 23:28:38
tak zgadza sie, potracenie pieszego rowerem moze skonczyc sie smiertelnie, ale jest to przypadek 1 na 1000?, chyba jednak kolizje rowerzysty z samochodem w wiekszosci przypadkow koncza sie gorzej?
ale skoro uwazasz iz stwierdzenie iz rowerzysci powinni miec prawo do jazdy po chodniku jest bledne.... no coz.... he
komentarz dodano: 2014-12-10 22:52:38
PS. Jeśli myślisz, że rowerzysta może nabić tylko guza pieszemu, to zdziwiłbyś się, że w takim zdarzeniu taki pieszy może zginąć (przypadek znany mi z autopsji). Zatem taki argument za obecnością rowerzystów na chodnikach jest najzwyczajniej chybiony. A ten rowerzysta nie czuł się chyba zagubiony na jezdni.
komentarz dodano: 2014-12-10 22:13:24
tak zgadza sie co do pijanych, ale wlasnie takie jest zycie rozne sytuacje wymagaja roznej oceny.... tak zgadzam sie tez ze musza za to odpowiedziec i przedewszystkim nie powinni uciekac. Jednak nie krzyczmy odrazu WEPCHNELI!! bo nie wiemy czy celowo chcieli go wepchnac czy nie....
zdecydowanie nie powinna.... inteligentny chlopak ktory ukladal sobie zycie.....
komentarz dodano: 2014-12-10 22:06:01
komentarz dodano: 2014-12-10 22:03:45
Trzeba się liczyć z konsekwencjami swoich czynów, nie wolno bić ludzi i już! A ta agresja miała straszne skutki!
Jak pijany wsiada za kółko to też nie ma celu zabicia ludzi prawda? Chce tylko gdzieś dojechać... A WYCHODZI JAK WYCHODZI i są ofiary... Trzeba myśleć! Ta śmierć nie powinna mieć miejsca...
komentarz dodano: 2014-12-10 21:50:08
jednek w polskim prawie jak i również w OCENIE LUDZKIEJ istnieje roznica miedzy ZABOJSTWEM, MORDERSTWEM, CZY NIE UMYSLNYM SPOWODOWANIEM SMIERCI.... i bardzo dobrze bo gdyby nie to, to mnostwo osob ktorym przydazyly sie wypadki w ktorych niestety ktos zginol siedzialo by w wiezieniach.... pamietaj iz jestesmy ludzmi i wypadki sie zdarzaj.... tak oczywiscie jedne sa ewidentna nasza wina tak jak w twoim przykladzie BMW ale inne niestety sa sporne i to poprostu nieszczesliwe wypadki (i znam osobiscie taki jeden)....
nie probuje tutaj w zaden sposob usprawiedliwiac osob z tego samochodu, tylko raczej pokazac iz takie gadanie moze spowodowac bledna wizje sytuacji..... krzyczycie mordercy i naprawde nie wiele brakuje abyscie zaczeli dorabiac do tego teorie spiskowe.... a tak do cholery pwstaja wlasnie durne plotki....
komentarz dodano: 2014-12-10 21:40:27
Inna kwestia to ta szyba w autobusie i żeby się nie okazało, że te naklejane folie są niebezpieczne.
komentarz dodano: 2014-12-10 21:39:03
Dla mnie jest tylko jedna wykładnia kto swym czynem doprowadza do śmierci drugiej osoby jest bandyta mordercą.
Cóż wedle ciebie to tylko nieszczęście i tyle wręcz ofiary bezradne i w szoku uciekły. Jak ten co teraz popie...szał bmw pod prąd to nie pirat tylko osobnik próbujący dokonać morderstwa bo normalny człowiek przestrzega przepisy i nieje...bie na podwójnej pod prąd tylko morderca i za takie coś powinii odpowiadać ale cóż polskie prawo kuleje jak kulawy pies ba gorzej. Gardzę arabami i ich allachami masometami i ho...ra wie czym jeszcze ale prawo mają niezłe jak złodziejowi klei się do reki cudza własność to w interesie złodzieja by więcej nieświadomie nie kradł odetną mu ta kleista rękę i tyle.
Ale cóż dzisiaj nawet nad talibami ubolewają bo im robiono lewatywy i polewano wodą cóż za brutalne tortury cóż za ofiary złych ludzi.
komentarz dodano: 2014-12-10 21:32:46
ps. pozdrowienia dla dwoch strasnikow wiejskich ktorzy wczoraj wlepiali mandat dwom starszym paniom, za jazde rowerem po chodniku.....
#czekamnahejtyodidiotow :)
komentarz dodano: 2014-12-10 21:27:37
nie wiem nie bylo mnie tam wiec nie wypowiadam sie o przyczynach ani celowosci kierowcow peugota....
ale czy nie wydaje sie wam, ze moze to wygladalo tak, iz z jakis powodow rowerzysta im podpadl oni postanowili go uderzyc, a po uderzeniu zjechal (bo przeciez byl na 2 kolach) na przeciwny pas i wpadl pod autobus? i to bylo wypadkiem? oni moze chcieli go tylko uderzyc a jak to lornetka ujela "wyszlo jak wyszlo". Wy odrazu "MORDERCY!!", "WEPCHNELI!!!" ludzie to swiadczy tylko o waszej inteligencji....
dodam terz, ze znalem chlopaka i raczej nikt nie chcial go CELOWO ZAMORDOWAC.....
komentarz dodano: 2014-12-10 21:01:18
komentarz dodano: 2014-12-10 20:06:46
Lornetka, puknij się w głowę! Chciałabyś, żeby Ciebie ktoś w taki sposób ukarał za błąd na drodze?!
komentarz dodano: 2014-12-10 19:48:55
Chyba powinny być obowiązkowe testy psychologiczne przed przystąpieniem do kursu na kat. B. Codziennie życie pokazuje, że nie każdy się nadaje do kierowania pojazdem.
Lornetka - każdy popełnia błędy za kółkiem. Ja i Ty pewnie też - czy to powód do zabijania ?!?!?!
komentarz dodano: 2014-12-10 19:41:29
komentarz dodano: 2014-12-10 19:25:21
komentarz dodano: 2014-12-10 17:24:05
komentarz dodano: 2014-12-10 16:58:27
komentarz dodano: 2014-12-10 16:57:40
Ze złapaniem sprawców nie będzie, mam nadzieję, problemów. Jest numer rejestracyjny, kto ma, ten kierowcę/właściciela odpowiednio przyciśnie.
Jednak, znając życie, pewnie skończy się na "nieumyślnym spowodowaniu śmierci", bo przecież "nie chcieli a rowerzysta sprowokował" czy coś tam powymyślają... Oby jednak odpowiedzieli w pełnej krasie za rozbój i zabójstwo!
Wyrazy współczucia rodzinie zabitego i świadkom wypadku, bo widok musiał być nieciekawy. :(
komentarz dodano: 2014-12-10 16:31:26
komentarz dodano: 2014-12-10 16:22:16
komentarz dodano: 2014-12-10 15:58:34
komentarz dodano: 2014-12-10 15:56:44
komentarz dodano: 2014-12-10 15:55:35
komentarz dodano: 2014-12-10 15:53:47
komentarz dodano: 2014-12-10 15:51:16
komentarz dodano: 2014-12-10 15:46:53
komentarz dodano: 2014-12-10 15:29:52
komentarz dodano: 2014-12-10 14:46:09
komentarz dodano: 2014-12-10 14:27:14